Bad Kleinkirchheim

campings in Bad Kleinkirchheim

campings Bad Kleinkirchheim

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Kleinkirchheim voor je op een rij gezet:

Landal Greenparks

Min. temp. (℃)-7°-5°-2°11°11°-1°-5°
Dagen regen77810131311118897

Reviews over Bad Kleinkirchheim

• 7Emil27-04-2019

Wij herhalen onze skivakantie hier jaarlijks.

Rustige plaats om te skiën met fantastisch mooie pistes. Als je voor Aprés-ski gaat moet je hier niet zijn. Liften zijn enigszins gedateerd maar daar word in de komende jaren verandering gebracht. Pistes zijn vooral rood, maar op de meeste plaatsen zo breed dat ze zelf s voor beginners niet onhaalbaar zijn. Pistes, zo'n 100km, worden ook zeer goed geprepareerd waardoor wij (mijn eega, dochter en ik) er met veel plezier jaar op jaar weer op gaan skiën.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Skigebied beginners
    • 4Après ski

februari 2019

• 7Martijn21-02-2019

Prima “budget” bestemming.

Geen apreski vertier maar wel thermaalbaden en aaneengesloten skigebied en voordelige wintersportbestemming. Pistes zijn vooral rood en redelijk gevarieerd. De twee deelgebieden zijn via piste en lift verbonden maar er moet wel voldoende sneeuw liggen om de verbinding ook leuk te maken. Er zijn geen drommen Nederlanders, wel veel oost Europeanen dienzich soms gedragen alsof de wereld van hen is. Maar dat overheerst niet dus al met al een prima bestemming als je een week lekker wil skieen maar geen enorm uitdagende zwarte pistes zoekt.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

februari 2019

• 7Anouk09-01-2019

Relaxed

Wij verbleven in Ciketto. Ruim appartement. Vrouw daar Marina niet altijd even vriendelijk. Sleutel elders ophalen was even onduidelijk. 1 appartement was niet helemaal in orde. Na wat heen en weer communicatie toch in orde gekomen. Skigebied leuk, veel rood. Helaas door veel wind veel liften gesloten. Skiles van krainer voor de kids super! Ze hebben genoten en na 3 dagen zelfs een stukje rode piste! Restaurant Adriana aanrader. Wel even reserveren. Ook pizzeria la vecchia goed.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Après ski

december 2018

• 8RZ04-02-2018

Prima verblijfsplaats

Hoewel Bad Kleinkirchheim een echte dorpskern mist (geen gezellig plein rond de kerk) is het een prima verblijfsplaats met verschillende konditoreien, cafés en restaurants en twee supermarkten. We hadden van de winterwandelmogelijkheden meer verwacht, maar hebben ons toch prima een week wandelend vermaakt.

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Oostenrijk17-07-2017

prachtig en zeker ook de omgeving

de soms lange wachtrijen aan de tunnels in Oostenrijk

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8G van Ool28-06-2017

prima plek

Mooie omgeving met prima wandelmogelijkheden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 7kees17-03-2017

Prima

Gezellig dorp, goed aan te rijden, wel wat verder dan de meeste dorpen. Liften zijn wel echt aan vernieuwing toe. Ondanks dat er veel rood was ging mijn vrouw die beginner is overal goed vanaf. Blauwe piste was dicht. Bewegwijziging op de piste is slecht.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Après ski

maart 2017

• 4jansen06-03-2017

tegenvallend

niet al te druk met ruime keuze aan accommodaties. Retaurantjes halverwege kaiserbaan leuk om te zitten. Oswald gebied leuke afdaling.

verder was het helaas erg tegenvallend. De pistes zijn allemaal rood of zelfs donkerrood. Veel oude liften, veel sleepliften die erg stijl gaan. Als je valt is de afdaling ver weg. De blauwe baan is maar een klein deel echt blauw. Snowboarden is er echt niet leuk. veel paden, te steile afdaling en veel bobbels. Snowboard lessen zijn beperkt beschikbaar en voor 2 uur per dag. Wat je dan de rest vd dag doet is onduidelijk want er zijn geen beginnerspistes waar je zou kunnen oefenen. Ski gebied verder erg versnipperd. oswald bleek leukste baan te hebben met modernere lift. Andere delen hadden echt oude liften die ook vaak stilstonden.

Vaak zeer steile dalafdaling aan het einde van de piste die ook nog slechte sneeuw had. Dorp zelf kent geen kern erg sfeerloos lintdorp.

leuk om een keer gezien te hebben maar snel door naar ander gebied.

• 2Sfeer in stad
    • 5Skigebied gevorderden
    • 2Après ski
    • 7Zorg voor natuur

februari 2017

• 4Greet Bos21-02-2017

Tegengevallen, geen fijne sfeer, slechte pistes

Wij vinden het nogal tegenvallen. We zitten hier als zeer gevorderde skiers/snowboarders in de voorjaarsvakantie van het noorden De sneeuw wordt snel slecht. Vooral s middags. Slushpuppie Langzame liften en de sleeipliften zijn voor snowboarders moeilijk tot niet te nemen. Snel hopen sneeuw, sommige stukken goed, dan weer verijzelde stukken ook al met grond. Naast de pistes is het groen dus wij zijn het niet eens met goede grip. Ze hebben grote moeite de boel hier draaiende te houden. . Voor ons dus 1 keer en nooit meer. Te gehaast volk ( brutale Slovenen Hongaren) en geen goed skigebied. Te veel behelpen. Als je met de gondels en stoeillift gaat, is het voor snowboarders goed te doen. Je moet alleen klunen om over te steken richting St Oswald. De piste om terug te komen is heel slecht. Thermen Romen was niks.alleen Alleen het zwembad mag je in, met je skipas ( als je die dag niet skiet) Wij waren met een half uur klaar. Veel moesten bijbetalNiet echt gastvrij dus.

• 3Cultuur
    • 4Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 5Après ski
    • 5Zorg voor natuur

februari 2017

• 4Peter20-02-2017

Das Skigebiet ist nicht so der Hit

Das Skigebiet Bad Kleinkirchheim / St. Oswald kann man nicht mit anderen Skigebieten vergleichen. Die Pisten sind in unserer Zeit nicht gut prepäriert gewesen und es wurde trotz wenig Schnee nicht beschneit. Die Beschilderung ist sehr mager, also wenig Schilder und Pistennummern.

• 4Cultuur
    • 3Omgeving