campings in Bad Gastein

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Gastein voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over Bad Gastein

• 10Andrew19-03-2019

Hidden Gem

Great location if you are going for original Austrian ski experience. Plenty of free ride, nice park, good bars and restaurants.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 5Jean-Paul28-02-2019

Verouderd dorp, leuk ski gebied, saaie apres ski

Bad Gastein staat bekend als luxe ski- en kuuroord, hetgeen je aan de statige gebouwen en hotels wel kan zien. Alleen was dit waarschijnlijk ergens in het midden van de jaren 70/80 of nog eerder. Nu is het een dorp/stad in de renovatie De layout van Bad Gastei is heel apart, om een dal heen gebouwd en met steile wegen. Wil je ergens naar toe in het dorp, moet je eigenlijk helemaal omrijden.

Qua restaurant heb je genoeg keuze en niet echt duur Qua winkels is er eigenlijk 1 kleine winkelstraat met nagenoeg alleen ski winkels of souvenier winkels, verder een grote Spar supermarkt

Het skigebied is prima voor half gevorderden / gevordenen, maar na 3-4 dagen heb je wel alle pistes gehad

Bij de horeca op de pistes moet je bijna overal cash betalen, mits je meer dan €20 besteld, dan accepteren ze kaarten

Kom je voor de apres ski, ga dan vooral ergens anders heen

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden
    • 1Après ski

februari 2019

• 7Niels12-02-2019

Prima

Veel pistes voor gevorderen en bijna geen voor beginners. Voor de rest mooi gebied tussen de bomen. Gebied bestaat wel uit verschillende delen die allemaal gratis met de bus te bereiken zijn.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Marleen02-02-2019

Voor herhaling vatbaar

Bad Gastein (Gasteinertal) is een ontzettend mooi skigebied. De pistes zijn van prima kwaliteit, worden elke dag geprepareerd en zijn rustig en breed. Het varieert van beginner tot gevorderd. Her en der een skihut of restaurant en een geweldige omgeving. Er zijn meerdere gebieden waar je de hele dag fijn kunt skien/snowboarden: Dorfgastein, Bad Gastein, Bad Hofgastein, Sportgastein. Ik persoonlijk kom hier met dezelfde groep (allen gevorderd) voor het 6e jaar.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Inge02-02-2019

Geweldig! Wij gaan zeker nog een keer!

We waren hier met een groep volwassenen, jongeren en kinderen. Voor ieder was er wel wat te doen! Zo konden de kinderen schaatsen en de volwassenen en jongeren naar de apres ski!

Het skigebied is voor zowel beginners als gevorderden super tof, zo zijn er paden door het bos, een fun park en genoeg verschillende pistes zowel blauw als rood of zwart.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 9Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 3Eric19-08-2018

Vergane glorie, leegstand. Valt tegen in de zomer.

Vergane glorie. Veel leegstand, dichtgetimmerde panden. Bij slecht weer in de zomer weinig te doen. Bij mooi weer prima wandelgebied in de bergen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 7Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6geertskigek13-02-2017

Vergane glorie

Mooi gelegen dorp aan het einde van het dal, het uitzicht is een plaatje. De Hotels stammen nog van uit de vorige eeuw en afhankelijk van de ligging is het wel of niet handig om bij de pistes te komen (ons Hotel lag aan eind van het dorp) gelukkige had Hotel een pendeldienst opgezet. Zonder deze dienst is het een eind lopen (bergje op en af)....

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Après ski
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Martijn Vorstenbosch30-10-2015

Ondanks slechte sneeuwomstandigheden kerst 2014 heerlijke vakantie gehad. Bad Gastein is een prachtig gelegen stadje met hele mooie Belle Epoque hotel gebouwen. De 'rijke' geschiedenis van is overal te voelen. Jammer van het lelijke betonnen congrescentrum dat in de jaren '70 midden in het centrum is gebouwd. Ondanks dat het een kuuroord is zeker niet truttig. Leuke restaurantjes en uitgaan in oa. The Silver Bullet en Gin 'n Gin. Bezoek ook de Alpentherme in Bad Hofgasten en de Felsentherme in Bad Gastein zelf. Heerlijk ontspannen met mooie sauna's, stoomcabines en binnen en buitenzwembaden. Als de sneeuw niet optimaal is ga dan skien in Bad Sportgasten. Prima bereikbaar met de skibus. Hooggelegen en heerlijke pistes!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2014

• 8Victor06-09-2015

Bergen, wandelen en water

Bad Gastein zelf is een ietwat gedateerd toeristenoord. In de vallei zijn veel uitstapjes mogelijk. Ideaal voor intermediate bergwandelingen ( 1600-2400m ). Veel zwemgelegenheden en spa's.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Bert van Es01-09-2015

heel goed / mooi omgeving .

zeer goed .ik kwam voor vakantie naar Bad Gastein .ik wist niet dat het een kuuroord was.ik hoorde dat op de camping KUR-Camping . ik heb gelijk gebruik gemaakt van de Gasteiner Heilstollen-Therapie . en dat heeft mij zeer goed geholpen . aangezien ik met een spieraandoening zit .( Bad Gastein is voor mij een geweldige bestemming ) .ik kom zeer zeker weer terug . ik ben heel tevreden .

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur