camping Baarland

Reviews over Baarland

Goed!

Sandra de Vos,
    24-9-2018

Slecht bereikbaar met het openbaar vervoer, verder een hele goede camping!

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldige camping

Betty,
    14-9-2018

Sanitair een 10 ruim,mooi en schoon.

Grote ruime plekken met gratis uitstekende WiFi.

Patat,snacks en pizza heerlijk alles keurig verzorg.

Ontvangst receptie uiterst vriendelijk.

Na een buitje regen ( September) inderdaad een uienlucht geroken maar niet storend

Heerlijk gewandeld op de dijk langs de Schelde, fietspaden in overvloed.

Lekker mosselen gegeten in het restaurant op de dijk.

Wij hebben het hier heel fijn gehad en vinden deze camping zeker een aanrader.

Overal op de camping staan speeltoestellen dus het lijkt mij met kinderen hier ook geweldig.

De zwembaden zien er goed uit maar daar kan ik geen mening over geven want daar zijn we niet geweest.

Gereisd met partner in september 2018

Voor ons deze camping niet nog een keer.

chantal Oosterveld,
    18-8-2018

Camping mooi schoon. Wat wij een echt nadeel vonden dat je heel vaak in een uien lucht zit door de uien fabriek dichtbij de camping. voor kinderen genoeg te doen. Onze meiden van 8 en 10 vonden het programma wat kinderachtig.

Strandje bij eb heel modderig. verder een prima kampeer vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij komen hier zeker niet meer terug

Hans en Alberta Wijnen,
    4-8-2018

Goede camping voor gasten met jongere kinderen. Voldoende mogelijkheden en animatie. Wij zelf zijn in de leeftijd van 60 jaar. Bij boeking van onze campingplaats werd ons verteld dat we op een pas nieuw ingericht veld kwamen te staan. Wij dachten dat we dus op een mooi nieuw aangelegd veld kwamen maar niets was minder waar, het onkruid stond tot knie hoogte en het veld was bij aankomst ook niet gemaaid. Na melding hiervan gemaakt te hebben kwamen ze na een paar dagen het gras maaien. Het veld was ook erg oneven met verschillende diepere gaten wat we hebben laten opvullen. In de omgeving is weinig te beleven. Veel kleine oudere dorpen . Een paar honderd meter verderop ligt een uien fabriek, als de wind dan een beetje ongunstig staat heb je last van een uien lucht. Voor ons was dit onze laatste vakantie hier.

Gereisd met partner in juli 2018

Super!

Fam. Barten,
    29-7-2018

Wij hebben weer genoten van ons verblijf op Scheldeoord! Wij verbleven in een nieuw luxe sauna chalet. Na alle leuke activiteiten op de camping kun je daar op de veranda genieten van de rust en het mooie weidse uitzicht. Tot volgend jaar!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018