Azay le Rideau (Indre et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Azay le Rideau (Indre et Loire) voor je op een rij gezet:

camping Azay le Rideau (Indre et Loire)

Reviews over Azay le Rideau (Indre et Loire)

Heerlijke plek!

Luc,
    28-7-2018

Prachtig gelegen terrein langs de Indre. Het is geen municipal meer maar een van de campings van keten Onlycamp.

De camping heeft een mooie ruime entree. Vriendelijke dame aan de receptie. Het is een eenvoudige camping met veel ruimte en mooie bomen. Eigenlijk is het een enorme boomgaard met paden. Genoeg schaduw. Zelf plek uitzoeken.

Veel doortrekkers, maar wij hadden er geen last van. Rustige camping.

Er zijn drie toiletgebouwen. Ze zijn redelijk oud maar worden goed schoongehouden. Het toiletgebouw achteraan op de camping heb ik het meest gebruikt. Goed schoon maar er mankeerde een en ander. Een van de wc’s lag er dagenlang uit, licht bij de herendouches brandde niet. Achterstallig onderhoud dus. Je moet er tegen kunnen. Wel een goede plek om het chemisch toilet te ledigen, met handige sproeier.

Naastgelegen een prachtig gemeentezwembad, voor gasten gratis. Broodservice. Azay is een leuk stadje waar alles is plus een mooi kasteel

Gereisd met partner in juli 2018

Mooie camping, prima liggen. Overnachtingscamping!

TWB,
    21-8-2016

Wij zijn hier al vaker geweest. Is een prima overnachtingscamping voor als je door wilt naar het zuiden van Frankrijk.

Maar ook als je wat langer wilt staan is deze camping prima.

Mooie omgeving. Aan het water, naast een mooi kasteel.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima camping

ansvangaal,
    17-8-2014

Prima camping als uitvalsbasis naar de diverse kastelen in de omgeving. Zowel schaduwrijke plaatsen als plaatsen met zon, zelf uit te kiezen. Het sanitair werd goed schoon gehouden, maar de laatste week van ons verblijf hadden we regelmatig koud water in de douche. Er is een wasmachine en droger aanwezig. Er is geen restaurant of klein winkeltje, maar de camping ligt aan de rand van het dorp. Een doorstroomcamping, maar ook prima geschikt om er langer te staan.

Zwembad ligt buiten de camping, waar gratis gebruik van gemaakt mag worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Typische Franse camping

Patrick,
    29-7-2014

Mooie muncipal camping, goede prijs kwaliteit verhouding. Voor kinderen is er niet super veel te doen maar er is een zwembad naast de camping waar je gratis in kan.

In de omgeving is heel veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

fijne groene camping op top locatie

melanie,
    6-8-2012

Mooie camping met veel verschillende bomen. Je kunt zelf je plek uitzoeken, als je wilt aan de rivier de Indre. Er zijn drie toiletgebouwen, waarvan er eind juli 2012 eentje helemaal opgeknapt is. Prima geworden!

De ligging is de grote plus van deze camping, je loopt zo het dorpje in (restaurants, winkeltjes en natuurlijk het chateau)

Gereisd met partner in juli 2012