• Type accommodatie

Reviews over Ave-et-Auffe

mooie gezellige camping

Gerda
    10-8-2017

Leuke camping, schoon sanitair. Eenvoudig zwembad erbij, aantal speeltuintjes. De plekken zijn wat scheef, dus handig om extra blokken mee te nemen als je met een caravan komt. Je mag zelf je plek uitkiezen, dus dat is wel fijn. De outdoor activiteiten zijn erg leuk om aan mee te doen (wel tegen extra betaling), boogschieten, abseilen, grottentocht etc. Er is een cafe/restaurant op de camping. Daar kun je prima eten (plate service, pizza ). Winkeltje voor de nodige dingen is er ook en voor broodjes te bestellen elke dag.

De supermarkten zijn op een paar kilometer afstand in Wellin (5 km.) Carrefour en de Action ernaast. In Givet (25 km) zit een Hypermarche, die is echt heel groot en leuk om te bezoeken. In Rochefort (10 km) zijn meerdere oa, Delhaize, Lidl, Aldi .

In de buurt zijn veel wandelingen op de borden aan gegeven. En genoeg bezienswaardigheden om te bekijken. Grotten van Han zijn heel dichtbij. Zeker een camping en omgeving die aan te raden is om te bezoeken.

Prachtige belevenis

fam. Twigt
    2-7-2017
    Een geweldig arrangement voor 14 personen. Top blokhut en twee tenten. Daarnaast bezoek de grotten van Han en 12 km kano op de Lesse. Geweldig service en meedenken van de receptie ivm een regendag. Goede en betaalbare broodservice.
Ave-et-Auffe scoort een 6,4 uit 10, op basis van 13 reviews