• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

camping Ave-et-Auffe

Reviews over Ave-et-Auffe

Eenvoudig, rustig, fijne uitval basis

a.vos
    13-8-2018

Camping Le Roptai is geen luxe camping. Toen wij aankwamen mochten wij een plek uitzoeken op het tentenveld, of onderaan de camping (doodlopend weggetje oversteken). Tentenveld stond hutje mutje. Wij hebben een plek gezocht op het onderste veld. Sanitair is idd niet al te schoon (toiletten worden schoongemaakt, rest amper), Afwas gelegenheid is niet al te solide . Maar, wij hebben genoten! Zwembad was prima voor een verkoelende duik. Animatie was leuk georganiseerd. Mensen bij de receptie waren heel vriendelijk mbt tot het uitleggen van wandelroutes, fietsroutes en alles wat je vroeg. Op het veld waar wij stonden was het vroeg stil. half 10 hoorde je amper nog wat. Het is idd geen luxe camping, maar houd je van rust en ruimte (niet op het hoofddeel vd camping) , kijk je door de eenvoudige toiletten heen, dan heb je hier een heerlijke vakantie met een perfecte uitvalbasis om te wandelen, fietsen en dagjes weg te gaan!

Eenvoudige camping met alles wat je nodig hebt.

Paul
    13-8-2018

We kwamen van een camping in Frankrijk met alles erop en eraan, maar uiteindelijk gaat het er bij kamperen met jonge kinderen toch om dat zij het naar hun zin hebben. Le Roptai heeft alles wat een kamperend gezin nodig heeft:: goeie speeltuin vlak naast het terras, eenvoudige winkel, sanitair dat voldoet, een animatieprogramma en sympathieke medewerkers.