Reviews over Ave-et-Auffe

Eenvoudig, rustig, fijne uitval basis

a.vos,
    13-8-2018

Camping Le Roptai is geen luxe camping. Toen wij aankwamen mochten wij een plek uitzoeken op het tentenveld, of onderaan de camping (doodlopend weggetje oversteken). Tentenveld stond hutje mutje. Wij hebben een plek gezocht op het onderste veld. Sanitair is idd niet al te schoon (toiletten worden schoongemaakt, rest amper), Afwas gelegenheid is niet al te solide . Maar, wij hebben genoten! Zwembad was prima voor een verkoelende duik. Animatie was leuk georganiseerd. Mensen bij de receptie waren heel vriendelijk mbt tot het uitleggen van wandelroutes, fietsroutes en alles wat je vroeg. Op het veld waar wij stonden was het vroeg stil. half 10 hoorde je amper nog wat. Het is idd geen luxe camping, maar houd je van rust en ruimte (niet op het hoofddeel vd camping) , kijk je door de eenvoudige toiletten heen, dan heb je hier een heerlijke vakantie met een perfecte uitvalbasis om te wandelen, fietsen en dagjes weg te gaan!

Eenvoudige camping met alles wat je nodig hebt.

Paul,
    13-8-2018

We kwamen van een camping in Frankrijk met alles erop en eraan, maar uiteindelijk gaat het er bij kamperen met jonge kinderen toch om dat zij het naar hun zin hebben. Le Roptai heeft alles wat een kamperend gezin nodig heeft:: goeie speeltuin vlak naast het terras, eenvoudige winkel, sanitair dat voldoet, een animatieprogramma en sympathieke medewerkers.

Prima camping om te overnachten

D&B,
    3-8-2018

Sanitair was schoon. Prettige douches. Vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteitsverhouding was zeer goed. Ruime plekken. De patat was echter zeer slecht. Daar kwamen we nogwel voor naar België ;-) . Belgisch biertje was dan weer zeer lekker! Zwembad zag er niet aantrekkelijk uit. Deze hebben wij dan ook overgeslagen.

mooie gezellige camping

Gerda,
    10-8-2017

Leuke camping, schoon sanitair. Eenvoudig zwembad erbij, aantal speeltuintjes. De plekken zijn wat scheef, dus handig om extra blokken mee te nemen als je met een caravan komt. Je mag zelf je plek uitkiezen, dus dat is wel fijn. De outdoor activiteiten zijn erg leuk om aan mee te doen (wel tegen extra betaling), boogschieten, abseilen, grottentocht etc. Er is een cafe/restaurant op de camping. Daar kun je prima eten (plate service, pizza ). Winkeltje voor de nodige dingen is er ook en voor broodjes te bestellen elke dag.

De supermarkten zijn op een paar kilometer afstand in Wellin (5 km.) Carrefour en de Action ernaast. In Givet (25 km) zit een Hypermarche, die is echt heel groot en leuk om te bezoeken. In Rochefort (10 km) zijn meerdere oa, Delhaize, Lidl, Aldi .

In de buurt zijn veel wandelingen op de borden aan gegeven. En genoeg bezienswaardigheden om te bekijken. Grotten van Han zijn heel dichtbij. Zeker een camping en omgeving die aan te raden is om te bezoeken.

Prachtige belevenis

fam. Twigt,
    2-7-2017

Een geweldig arrangement voor 14 personen. Top blokhut en twee tenten. Daarnaast bezoek de grotten van Han en 12 km kano op de Lesse. Geweldig service en meedenken van de receptie ivm een regendag. Goede en betaalbare broodservice.