Augustenborg

campings in Augustenborg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Augustenborg

Reviews over Augustenborg

• 10Heer Vervest13-02-2015

Klein stadje met haven

heel rustig stadje rond een kasteel en met een haven voor plezierboten en een meer. Omringt door de fjorden

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Ceresne03-01-2010

Très bien pour la plaisance

Un petit port de plaisance très bien tenu avec un excellent service. Très bonne place pour y hiverner son bateau. Quant à la ville, c'est un joli petit village danois typique mais complètement mort après 19h00. Il y a à l'entrée du port un hôtel restaurant mais il faut aimer leur "gastronomie"... Par ailleurs, le port est équipé de barbecues, très pratiques pour faire des grillades. Les navigations à proximité sont agréables dans des fjords très abrités et praticables par tous temps. A recommander pour une petite escale mais je préfère Sonderborg, plus au sud.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8Michael Conrad28-05-2009

Ruhiger, netter Ort direkt am Wasser

Wer einen Eindruck vom Leben in Dänemark gewinnen möchte, sollte sich Augustenborg einmal ansehen. Der Ort liegt idyllisch direkt am Wasser mit eigenem hafen. Gute Möglichkeit zum Angeln gibt es allemal. Es sind ein paar Restaurants / Kneipen im dänischen Stil vorhanden.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur