Asturië (Asturias)

We hebben een aantal aanbieders voor Asturië (Asturias) voor je op een rij gezet:

campings Asturië (Asturias)

Reviews over accommodaties in Asturië (Asturias)

Hele mooie camping , een aanrader !!

Jack Worst,
    28-10-2018

Mooie verzorgde parkachtige camping met geweldig mooi uitzicht over zee! De vriendelijke eigenaren zijn zeer behulpzaam met raad en daad ! Sanitair is schoon en alles werkt ! We hebben er op de heen en terugweg naar en van Santiago de Compostella met veel plezier gekampeerd , zelfs het weer was perfect !

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische plek

Ingrid Van de Velde,
    18-7-2018

Zeer propere camping en heel vriendelijk en behulpzaam voor mensen in een rolstoel één minpuntje is aan de bar en resto zijn het 3 trappen voor de rest een absolute aanrader

Gereisd met partner in januari 2018

Leuke camping voor enkele dagen.

Tine,
    16-7-2018

Hier gestaan 2 dagen met onze mobilhome. Ideale camping om leuke wandelingen te maken bij het Picos gebergte of gewoon als doorreis camping. Sanitair is proper en personeel heel vriendelijk. Klein zwembad aanwezig maar wel koud water. Simpel, goedkoop maar heel lekker gegeten op de camping. Aanrader voor een paar dagen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastisch verblijf..

Jan Leenders,
    14-9-2017

Aardige eigenaars, grote plekken, modern sanitair, mooi uitzicht, dichtbij zee én de Picos. Goede mogelijkheden om te wandelen en fietsen. Goed restaurant, aardige bediening. Prachtig zwembad. Leuk, centraal gelegen parkje met speeltuintje.Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Fraaie plek, strand 100 meter

Luuk,
    28-7-2017

Kleine plaatsen, maar ze geven er ook 2 voor 1 prijs. Gijon fraaie stad, zeker de moeite waard, oviedo ook vlakbij. Eten en drinken spotgoedkoop. Weer is passend bij de oceaan. Let wel in de ochtend komt alles laat op gang. Mensen super vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)