We hebben een aantal aanbieders voor Assen voor je op een rij gezet:

Reviews over Assen

Een super B&B!

Mevr. Krol,
    19-11-2016

Een prima plek om te overnachten in deze woonboerderij. Sanitair netjes en schoon. Prima verzorgd en uitgebreid ontbijt. De eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam! Ook een pluspunt landelijk gelegen maar binnen 5 minuten zit je midden in de stad Assen. Prima kwaliteit/prijsverhouding.

Gereisd alleenreizend in november 2016

Prima B&B met goed ontbijt

pascal_3,
    26-4-2016

Prima B&B. Alles was netjes verzorgd en schoon. Goede badkamer. Nette gezamenlijke ruimte. En niet onbelangrijk gastvriendelijke eigenaren.

Gereisd met vrienden in april 2016

Super

Frenk M.,
    27-1-2016

Wij moesten 3 dagen om 07:30 in de TT hal zijn. Dit betekende dat we eerder aan het ontbijt wilden dan eigenlijk vermeld was in de voorwaarden. Dit was geen probleem en we hebben elke dag lekker kunnen ontbijten. Door de gastvrijheid meteen geboekt voor het pinksterweekend van 2016. Helaas werd er een dubbele boeking gemaakt. Dit werd door Wijche en Silvia (eigenaren) opgemerkt en netjes aan ons gemeld. In overleg zijn wij elders ondergebracht, dit was echter een duurdere accommodatie. Wijche en Silvia hebben dit verder voor ons afgehandeld en het verschil betaald. Kortom hun gastvrijheid, eerlijkheid en oplossingsgerichtheid verdienen een dikke 10. We kunnen iedereen aanbevelen om in hun accommodatie lekker tot rust te komen. Toppers ga zo door.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Mooie rustige centraal gelegen camping

Carla Christ,
    14-3-2015

De liggening van de camping is erg gunstig. Centraal bij de stad Assen, vlak bij natuur en de TT baan. We waren met een tent en 2 kleine kinderen. De kinderen (1 en 3 jaar) genoten erg van het spelen op het veld en de speeltuin van de Baggelhuizerplas is op loopafstand. De zandbak is het strand van de Baggelhuizerplas. Onzekinderen hebben niet meer nodig. Zwemmen kan in het nabij gelegen Bonte Wever. Sanitair prima en vooral schoon.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Prachtig gelegen camping met nieuw sanitair

Venema,
    2-3-2015

Camping "De Ommekeer" is gunstig gelegen ten opzichte van het recreatiegebied Baggelhuizen (kanoën, zwemmen, wandelen, fietsen) en ook het centrum van Assen ligt op fiets-afstand van de camping. Tevens B&B-mogelijkheid.

Gereisd met vrienden in januari 2015