Ars-en-Ré (Charente Maritime)

We hebben een aantal aanbieders voor Ars-en-Ré (Charente Maritime) voor je op een rij gezet:

Reviews over Ars-en-Ré (Charente Maritime)

Leuke vakantie gehad

Annelies,
    19-8-2018

Leuke camping. Hoewel we in het begin wat schrik hadden dat het wat te druk ging zijn, bleek dit heel erg goed mee te vallen. Personeel doet erg z'n best. Heel proper en veel grote aanplanting zodat je rustig zit. Enige minpunt: geen winkeltje aanwezig maar je hebt natuurlijk wel een supermarkt dichtbij op ongeveer 2 km. Wel brood verkrijgbaar 's morgens. Bij vertrek werden we wel bijna letterlijk uit het huisje 'gesmeten', zelfs vóór het gevraagde vertrekuur van 10u. Dat was niet zo aangenaam. Voor de rest een prima verblijfsbasis om het eiland te verkennen. Wij zouden er zeker nog terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Christian,
    18-8-2018

Nathou,
    17-8-2018

Prima plek

Onno,
    16-8-2018

kleinschalig, gemoedelijk, rustig, leuk met jonge kinderen... Fijn zwembad en dichtbij Ars,

Gereisd anders in augustus 2018

Uitstekende camping. Schoon sanitair, ruime kavels

HaDe,
    17-7-2017

Goede balieservice, aanvaardbare campingprijzen(laagseizoen), zwembad, brood, resto(beperkt). Mooie uitvalsbasis om te fietsen. Zee vlakbij, goed 5 min. lopen

Gereisd met partner in juni 2017