Arjäng / Sillebotten

campings in Arjäng / Sillebotten

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Arjäng / Sillebotten

Reviews over Arjäng / Sillebotten

• 8MarchienH04-08-2015

Voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Mooie omgeving, geen mens te bekennen. Niet geschikt voor tieners die de hele dag online willen zijn.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juli 2015

• 4Eline03-09-2014

Weinig spannend

Arjang is de grootste plaats in de buurt. Twee grote supermarkten voor de boodschappen en een paar 'fast food' restaurants. Verder vonden wij het niet veel voorstellen.

• 4Sfeer in stad

augustus 2014

• 7Fam. Rozema04-08-2014

Weinig te beleven, rustig gelegen

Rustig plaatsje, waar je vanuit de omgeving uitstekend je boodschappen kunt doen. Bij de Arjang Trollet is een klein speeltuintje, maar dat was het dan ook. In de omgeving kun je prachtige kanotochten maken (Stora Bör)!

• 6Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

juli 2014

• 7Rowald14-05-2014

Heel rustig dorpje

Sillebotten is een heel klein, rustig dorpje met een klein haventje/trailerhelling. De stad Arjang heeft alle faciliteiten die je van een stad mag verwachten op 25 km afstand.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9corinna04-01-2012

Schitterende plek op deze aardbol.

Prachtige groene omgeving. Zeer aan te raden voor natuurliefhebbers.

• 9Sfeer in stad

december 2011

• 10Mirjam201130-03-2011

In één woord geweldig!

Wij hebben in het voorjaar van 2010 een huisje geboekt in Sillebotten. Direct aan een meer. Vanuit het huis een schitterend uitzicht. Wij hadden heerlijk weer. Rond de 17 graden en heerlijk zon de hele dag, een echt Zweeds voorjaar! Ik was die periode zwanger en ik heb me daar heerlijk kunnen ontspannen! Ben erg blij dat wij onze laatste vakantie met z'n tweeen niet in een warm land maar in Zweden hebben beleefd. We hebben echt genoten van de rust. In de omgeving is trouwens genoeg te doen! Genoeg winkeltjes en grote steden zijn goed te bereizen, helemaal als je kan genieten van de geweldig mooie omgeving. Kortom een heerlijke omgeving waar je volop kan genieten van de natuur en het weer!

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2010

• 10aafke & geert01-10-2008

Sillebotten

rust, natuur en vriendelijke mensen maken voor ons een vakantie en Zweden geweldig.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur