Argentat (Correze)

campings in Argentat (Correze)

We hebben een aantal aanbieders voor Argentat (Correze) voor je op een rij gezet:

Reviews over Argentat (Correze)

• 7Harry Wolters18-08-2019

Correze👍🏼🌞

Wij waren hier twee weken op kampeer vakantie. De omgeving is prachtig, we stonden in de buurt van Argentat. Dit is een mooi plaatsje aan de Dordogne met een mooie oude kade. Wanneer je goede e bike’s hebt kun je hier erg mooi fietsen, in de omgeving zijn mooie dorpjes en er zijn overal goede supermarkten. Ook is er voldoende aanbod aan restaurants en gezellige terrasjes. Wij hadden (juni 2019) schitterend weer, soms echt te warm maar was voor de tijd van het jaar daar ook te warm.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Veronique Wiersma12-01-2019

Genieten

We waren hier met twee pubers van 15 en 18 jaar in een luxe stacaravan (net nieuw) en van alle gemakken voorzien. We stonden aan de rivier de dordogne waar je kunt kanoen, zwemmen, rondvaart etc. Mooie kleine pitoreske dorpjes te bezoeken met kastelen, gezellige terrasjes, lekker eten, echte Franse rommelmarktjes en heerlijke goed aangegeven wandelingen die je langs mooi watervallen en schitterende weidse uitzichten leiden. In de buurt kun je vele activiteiten ondernemen, zoals rotsklimmen, hoogte parcour afleggen tussen de bomen, canoen etc. Vele jongeren op de camping waar veel voor werd georganiseerd, dus onze pubers vermaakte zich prima! Al met al hebben we alle vier genoten in het depatement Correze.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Omgeving

juli 2018

• 9linda12-08-2018

super

tres joli village surtout les quais super beau a voir

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Mauvy N09-09-2017

Camping agréable. Personnel professionnel et sympa

Région très agréable pour la détente et la balade. La ville d'Argentat n'est pas très touristique mais la région reste très agréable en septembre. Notamment pour les randonnées et les visites de certains villages. Autoire, curemonté, loubressac, rocamadour...

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2017

• 9Wenda v/d Hoek20-08-2017

Idyllisch stadje

De ligging aan de rivier de Dordogne is prachtig en de kade met de restaurantjes moet je gelopen hebben. Op de place Gambetta kan je onder de grote Plantaan heerlijk eten bij hotel Fouilllade ( reserveren in hoogseizoen noodzakelijk!) Nabij het stadje zijn meerdere stuwmeren, de grote stuwdam ' barrage du Chastang' met zijn hypermoderne ( gratis) infocentrum is een bezoek meer dan waard. Ook de watervallen van Murell zo'n 15 km verderop in het dorpje Forges zijn prachtig met een rotsachtig pad naar boven waarvoor je wel even stevige schoenen moet aantrekken. Er zijn voldoende mogelijkheden om te gaan kanoën zonder dat je van te voren moet reserveren. Het stadje heeft meerdere supermarkten zodat je ook daarvoor goed terecht kunt in Argentat. Wij verbleven in 'gîtes de Charlannes' een kleine buurtgemeenschap zo'n 6 km van Argentat. Romantische gites gerund door twee gastvrije Nederlanders een echte aanrader!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Werner de Rijcke04-09-2015

Leuke plaats

Argentat is een leuke plaats. In de buurt vele mogelijkheden voor de vakantie. Bezienswaardigheden zijn goed aan te rijden. Plaats is niet echt toeristisch. Zeer vriendelijke bevolking.

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

september 2015

• 8ROBIC Rozenn30-08-2015

A connaitre

Région agréable a faire connaitre pour belles balades avec superbes sites naturels. Agréable en été avec jeunes enfants

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

augustus 2015

• 7stemmelin17-08-2015

Agreable

Argentat est une jolie bourgade, qui se bouge pour les touristes, avec de nombreuses activités proposées dans la vallée de la dordogne

augustus 2015

• 8Boersbroek03-08-2015

Prachtige omgeving

Veel leuke outdoor activiteiten

juli 2015

• 10Brucelle 16-07-2015

Site fantastique

Pittoresque , calme, gastronomique, historique.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur