We hebben een aantal aanbieders voor Argelès-sur-Mer voor je op een rij gezet:

campings Argelès-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Argelès-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Argelès-sur-Mer

Geweldig, maar eenmalig voor ons.

Francis,
    28-3-2019

Leuke camping! Het zwembad heeft wel was restauratie nodig. Als je de camping af loopt, kom je gelijk in het centrum van Argeles sur mere waar allerlei winkeltjes zitten. Supermarkten zijn om de hoek te vinden. Strand en kermis zijn 5 minuten lopen. Kortom, zelfs zonder auto zou je je hier prima kunnen redden. Wij hebben genoten hier!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Alleen nog maar verhuuraccomodaties

Fred Ensink,
    16-3-2019

Hebben hier tot tevredenheid 2 weken met onze tourcaravan gestaan. Wilden dit jaar teruggaan en zekerheidshalve reserveren. Op de site staat echter, dat er alleen nog verhuuraccomodaties staan. Zekerheidshalve heb ik nog even een mail gestuurd en kreeg als antwoord : Camping is verkocht, er kunnen nog beperkt campers staan en er zijn nog wel een paar kampeerplekken voor vaste klanten.

Gereisd met partner in september 2018

leuke vakantie

Claes,
    11-1-2019

Mooie camping, super ligging. Al hangt het wel wat van stacaravan af of je veel hinder hebt van de animatie s'avonds, die kon al eens luid zijn. Wij boekten een touroperator huisje: mooi verzorgd, strenge controle maar erg slechte bedden. Super locatie, alles op wandel- en fietsafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij hebben genoten

Jill,
    23-12-2018

Wij hebben super genoten op deze camping met ons zoontje van 4j. Alleen het stadje viel bij ons wat tegen. Veel te druk. Ook het strand was niet zo handig.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hele mooie vakantie

Monique,
    13-11-2018

Heerlijk rustige camping, in tegenstelling tot de zustercamping La Sirene aan de overkant van de straat. Wel kunnen alle gasten van L’hippocampe gebruik maken van alle faciliteiten van de zustercamping, La Sirene. Bv de bakker, supermarkt, de snackbar en natuurlijk het mooie zwembad. Ook mag je van het uitgebreide activiteitenprogramma meedoen. Ik vond het echt een pluspunt dat de camping autovrij is. Er zijn speciale bagagekarren waar je gebruik van mag maken. Al het personeel was aardig en alle stacarvan’s liggen in straatjes. Genoeg privacy rondom de caravan. Vanaf de camping loopt er een gratis treintje naar het strand, waar je bij de beachclub tegen gereduceerde tarieven bedjes kan huren. Ook kan je hier elke dag een half uur gratis stand up peddeling doen of windsurfen. Leuk om uit te proberen. Camping is echt een aanrader voor mensen met kinderen in de leeftijd van 12 tot en met 14 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)