Reviews over Anduze (Gard)

Prima camping voor voor de jeugd

Gertjan
    15-7-2018
    Mooie camping gelegen aan een riviertje. De camping heeft een dam gelegd in de rivier zodat het water hoger komt te staan. De camping heeft nieuw sanitair en een mooi zwemparadijs voor de kinderen. Dit was voor ons alweer de vierde keer op deze camping. Er is veel nederlandse jeugd op de camping.

E de Haan
    16-5-2018

Zowel in 2016 als in 2017 naar deze camping geweest. Wij hadden een Mobile Home via de camping gehuurd. Deze was netjes en de bedden lagen heerlijk.

Het zwembad is niet groot maar de kinderen vermaakte zich er prima. Alleen jammer dat de glijbanen tussen de middag dicht gingen.

De rivier bij de camping is in 1 woord geweldig! Lekker springen vanaf de rotsen, op je luchtbedje de stroming af of gewoon een verkoelende duik nemen.

Verder vonden wij het restaurant zeer goed. We hebben er meerdere malen gegeten en het was iedere keer weer heerlijk.

De trampolines waren ook een groot succes. De kinderen maken makkelijk contact aangezien ze soms met meerdere (vreemde) kinderen tegelijk op de trampoline zaten....en de eerste contacten zijn gelegd.

Anduze is een leuk klein dorpje en er is veel te doen in de omgeving.

Enige nadeel vonden wij de dure tarieven voor bezoekers. Maar misschien dat dit overal zo is?

Mooie camping in schitterende omgeving.

Emelien
    25-4-2018

Schone stacaravan, inventaris compleet.

Vriendelijke, behulpzame eigenaren.

Mooie staanplaatsen en schoon sanitair.

Heerlijk zwembad waar alleen door de Franse jeugd wat overlast was. De toezichthouder vond het leuk om met de jeugd mee te doen. Onze spullen waren weggehaald toen we terug kwamen van het toilet. Jammer!

heerlijke camping

sanne
    11-3-2018
    Het is gewoon een heerlijk relaxte eenvoudige camping, mooie ruime schaduwrijke plaatsen, goed sanitair, fijne rivier, zwembad(vloer wel glad), geen overdreven animatie. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Camping geschikt voor jong en oud maar je moet wel jezelf kunnen vermaken.

Heerlijke camping voor eigenlijk iedereen.

A.J.Jongkoen
    11-2-2018

Fijne camping,, zat te doen in de omgeving,

Fijn zwembad ook met kleintjes, en je kunt ook heerlijk in de rivier zwemmen of stroom opwaarts wandelen.

Anduze is een mooi dorpje, lekker levendig, zeker als er markt is.

Zeker een aanrader.

Anduze (Gard) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 395 reviews