• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Anduze (Gard)

Heerlijke camping voor eigenlijk iedereen.

A.J.Jongkoen, 11-2-2018

Fijne camping,, zat te doen in de omgeving,

Fijn zwembad ook met kleintjes, en je kunt ook heerlijk in de rivier zwemmen of stroom opwaarts wandelen.

Anduze is een mooi dorpje, lekker levendig, zeker als er markt is.

Zeker een aanrader.

Een camping om zeker te proberen.

Marion, 7-2-2018
    Het is een aardige camping. Iets moeilijker te bereiken i.v.m. smalle toegangsweg. Mocht iets korter in de buurt van Anduze liggen. Lidl te voet te doen. Natuurwater en een geweldig zwemparadijs. Restaurant net te doen. Kan beter. Plaatsen zijn ruim. Met of zonder schaduw. Sanitair vooraan vernieuwd, achteraan niet, dus zeer verouderd. Er staan ten opzichte van enkele jaren geleden heel veel vaste verhuurhuisjes achteraan op de camping.

Voor ons de perfecte camping!!

Henk Beverdam, 17-12-2017

Mooi gelegen aan de rivier waar je heerlijk op je luchtbed kunt ronddobberen.

De negatieve reacties op het sanitair herken ik niet,valt allemaal best mee.

Onze "kinderen" van 16 en 18 jaar hebben zich hier prima vermaakt.

Pizza in restaurant prima.

Brood op de camping ook prima,ja het klopt dat het bij de Lidle goedkoper is,maar de afstand is te ver om te lopen.

In de omgeving is veel te doen,office du tourisme in Anduze geeft veel inormatie.

We hebben net weer gereserveerd voor 2018.

Een heerlijke camping, in een prachtige omgeving.

Jack van Santen, 15-12-2017

Een camping die voor iedereen wat te bieden heeft . 's Ochtends vroeg werd het brood bij de vouwwagen op tafel bezorgd en de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Een lekke verkoelend zwembad , prima restaurant , tv zaaltje voor de Tour de France, Formule 1, etc . Het weer is er altijd goed en het briesje wind wat er altijd is maakt het aangenaam .

Iedere avond tot middernacht buiten kunnen zitten .

De omgeving heeft ons enorm verrast . Nîmes , Avignon, Pont du Gard ( fantastisch) en de Middelandse Zee allen binnen een uurtje rijden te doen.

Anduze is leuk plaatsje met voldoende vertier voor wie dat wil .

Wij hebben een geweldige vakantie gehad en zullen absoluut nog een keer terug keren .

leuke camping, prachtig gelegen

ajphelder, 23-10-2017
    Ruime plekken. Afwasgelegenheid mag wel iets ruimer. Prachtige ligging en omgeving. Leuk dat ze restaurantje hebben, keuken stelt niet heel veel voor. Leuk veel activiteiten voor kinderen.
    Camping Cévennes Provence, owner, 25-10-2017

Thanks for taking time to write a comment! Holidays must be a nice time!

Best regards

Anduze (Gard) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 395 reviews