Reviews over Andel

Rust, ruimte, genieten

Stephan,
    11-11-2018

Top camping op een schitterende locatie. Uitermate geschikt voor de watersporter, rustzoeker, en bourgondier. De nieuwe beheerders steken duidelijk de handen uit de mouwen om de gasten het beste te geven wat er te bieden is. Het eten in het restaurant is heerlijk en buitengewoon goedkoop. De camping heeft een rustige ligging aan een mooi stuk water waar bijna elke vorm van recreatie mogelijk is. Daarnaast bied de camping gedurende het seizoen voor elk vertier zonder dat je hier last van hebt als je daar geen behoefte aan hebt. Kortom topcamping.

Heerlijk!

Liselotte,
    12-8-2018

Super mooie camping aan het water, heerlijk rustgevend. Van alles te doen: op zaterdagavond een luchtkussen stormbaan en op zondagmiddag een jazz trio op het terras. Goed gevuld bord met lekker eten en 2 geweldige meiden achter de bar: sabrina en carmen. Ik kom zeker volgend jaar weer even langs!

Lekker ontspannen aan de Maas.

S. C. Keerveld-Meijer,
    12-7-2018

Wooooow wat is het mooi geworden. De kantine (die echt geen kantine meer mag heten) is helemaal verbouwd! Super mooi geworden en het eten is om te smikkelen. (vooral de spareribs) de nieuwe beheerders zijn harde werkers en doen echt hun best om het zoveel mogelijk gasten naar de zin te maken. Verder is het een mooie camping. De avonden met zonsondergang aan de Maas. M'n hond die over het aparte hondenstrand los kan gaan. Het haventje waar ik m'n boodje aan kan leggen. Het enige min punt vind ik de vele geparkeerde auto's op het terrein. Maar als dat het ergste is, dan kan mijn vakantie niet meer stuk.

Mss nog een keer

Theo,
    20-5-2018

Fijne camping alleen denken mensen dat ze op heel de camping muziek hard aan mogen zetten. Helaas werd hier niks door de beheerder van gezegd. Het ergste was dat het voornamelijk mensen van buiten de camping op bezoek waren bij iemand. Dit kan je niet maken.

Verder wel een heel mooie camping veel vaste een seizoeners. De toilet en de douche zagen er netjes uit. Aan het begin en aan het eind van de camping hebben ze zakjes om je honden poep op te ruimen. De"kantine" is niet duur 2 cappuccino voor 4,50.

Carmen, exploitant, 22-5-2018

Beste Theo,

Bedankt voor u review. Wij hadden op 1ste pinksterdag een zanger op het terras wellicht is dat de muziek wie u hoorde? Mocht u weer een keer komen en iets als overlast ervaren kom gerust bij ons, de beheerder zal ten alle tijden proberen het zo goed mogelijk voor u op te lossen.

Met vriendelijke groet,

wij komen zeker vaker

judith4balance,
    7-5-2018

Afgelopen weekend bij de Hoge waard geweest wat een mooie en schone camping

Het restaurant was top met heerlijk eten en

een geweldig uitzicht vanaf het fijne terras

Carmen, exploitant, 22-5-2018

Beste Judith,

Bedankt voor uw complimenten over onze camping.

Met vriendelijke groet,