• Type accommodatie

Reviews over Andel

Mss nog een keer

Theo
    20-5-2018

Fijne camping alleen denken mensen dat ze op heel de camping muziek hard aan mogen zetten. Helaas werd hier niks door de beheerder van gezegd. Het ergste was dat het voornamelijk mensen van buiten de camping op bezoek waren bij iemand. Dit kan je niet maken.

Verder wel een heel mooie camping veel vaste een seizoeners. De toilet en de douche zagen er netjes uit. Aan het begin en aan het eind van de camping hebben ze zakjes om je honden poep op te ruimen. De"kantine" is niet duur 2 cappuccino voor 4,50.

Carmen, exploitant, 22-5-2018

Beste Theo,

Bedankt voor u review. Wij hadden op 1ste pinksterdag een zanger op het terras wellicht is dat de muziek wie u hoorde? Mocht u weer een keer komen en iets als overlast ervaren kom gerust bij ons, de beheerder zal ten alle tijden proberen het zo goed mogelijk voor u op te lossen.

Met vriendelijke groet,

wij komen zeker vaker

judith4balance
    7-5-2018

Afgelopen weekend bij de Hoge waard geweest wat een mooie en schone camping

Het restaurant was top met heerlijk eten en

een geweldig uitzicht vanaf het fijne terras

Carmen, exploitant, 22-5-2018

Beste Judith,

Bedankt voor uw complimenten over onze camping.

Met vriendelijke groet,

Andel scoort een 7,5 uit 10, op basis van 10 reviews