• Type accommodatie

Reviews over Andel

Heerlijk!

Liselotte
    12-8-2018

Super mooie camping aan het water, heerlijk rustgevend. Van alles te doen: op zaterdagavond een luchtkussen stormbaan en op zondagmiddag een jazz trio op het terras. Goed gevuld bord met lekker eten en 2 geweldige meiden achter de bar: sabrina en carmen. Ik kom zeker volgend jaar weer even langs!

Lekker ontspannen aan de Maas.

S. C. Keerveld-Meijer
    12-7-2018

Wooooow wat is het mooi geworden. De kantine (die echt geen kantine meer mag heten) is helemaal verbouwd! Super mooi geworden en het eten is om te smikkelen. (vooral de spareribs) de nieuwe beheerders zijn harde werkers en doen echt hun best om het zoveel mogelijk gasten naar de zin te maken. Verder is het een mooie camping. De avonden met zonsondergang aan de Maas. M'n hond die over het aparte hondenstrand los kan gaan. Het haventje waar ik m'n boodje aan kan leggen. Het enige min punt vind ik de vele geparkeerde auto's op het terrein. Maar als dat het ergste is, dan kan mijn vakantie niet meer stuk.