• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Amsterdam

Mooie ervaring

Helma
    26-9-2018

Heerlijke camping en het weer was ook perfect. Leuke tijd gehad.

Geen tegenvaller wat ons betreft.

Geert & Annie
    16-9-2018

Geboekt en toen pas de reviews gelezen, dus we waren wel benieuwd. Het is niet tegen gevallen. Eigenaar is wel bijzonder, het moet volgens zijn regels en een kort lontje. We hebben het zien gebeuren en gelukkig zelf geen aanvaring gehad. Verder prima camping, wel tegen schiphol aan dus dat hoor je.

Sanitair was prima, in het weekend toen het heel druk was en door de week met minder drukte ook. Behoorlijk wat buien, dus dan ontkom je niet aan zand en modder en in mijn optiek zijn toiletten, douches en de afwasplaatsen zo schoon als de vorige bezoeker ze achterlaat :-). In het drukke weekend werd er een paar keer per dag schoongemaakt.

Wij hebben onze acsi\campingcard achtergelaten ipv van paspoort of kentekenbewijs van de auto wat ook kon. Staat overal aangegeven dat ze dat willen dus je kunt de discussie aangaan, maar heeft weinig zin denk ik.

Leuke camping vlakbij t centrum

Wybe kooistra
    10-9-2018

Leuke camping, schoon sanitair, vriendelijke receptie, met de pont over het ij en je bent in het centrum, fietsverhuur op de camping.

Prima

E. Groen
    2-9-2018

Eigenaar is inderdaad niet echt aardig, lijkt alles te veel moeite te vinden.

Dan nog iets, als je een fiets wilt huren willen ze je ID hebben.

Helaas is dat verboden, niemand mag zijn ID afgeven.

Daar ontstond een discussie.

Zie internet dat het echt verboden is want je moet jezelf kunnen identificeren als je aangehouden wordt of als er iets gebeurd.

Als je dit dus niet wilt krijg je geen fiets mee.

Daarbij zijn de fietsen niet goed onderhouden, licht deed het niet, banden waren zacht, bij sommige fietsen alles vast geroest dus konden we het niet verstellen en in verhouding duur.

Mijn tip is ga met openbaar vervoer naar de stad en huur daar een fiets. Kan tot 40 euro per week een voordeel opleveren per fiets.

De camping verder is prima, mooie ligging en sanitair was schoon maar wij stonden er in het na seizoen dus was er bijna niemand weet niet hoe het in het hoogseizoen is.

Ideaal om Amsterdam te ontdekken

Inge
    6-8-2018

Fijne camping dicht bij centrum Amsterdam. Ruime nette plaatsen, taverne/café /terras naast de receptie.

Winkel met zowel voeding als campeerspullen en typische Amsterdamse souvenirs.

Elke ochtend vers brood en koeken.

Enkele minuten wandelen tot aan metro die rijdt tot Amsterdam centraal .