• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Amsterdam

Altijd weer een prettig verblijf

Bonne Talsma, 13-10-2017
    Een geordende camping,komen hier al een aantal jaren,receptie erg vriendelijk,spreken veel talen waaronder ook nog fries!!!

Fantastische plek!

Carin, 16-8-2017

Een fantastische camping om van daaruit Amsterdam per fiets te bezoeken, fietsen zijn te huur op de camping.

Uitstekende camping en van alle gemakken voorzien.

Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers/eigenaar.

De negatieve berichten herken ik totaal niet.

Wij hebben 4 geweldige dagen beleefd op deze camping en in de omgeving ervan.

Gezellige stadscamping met veel jongeren

Familie Potma, 15-8-2017
    Camping Zeeburg is een gezellige stadscamping met relatief veel (vaak blowende) jongeren die meestal in kleine tentjes op de grotere velden kamperen. Er zijn ook een redelijk aantal afgezonderde caravan en camper plaatsen en hier is het relatief rustig. Het personeel is vriendelijk. Het sanitair wordt goed onderhouden al blijft schoonhouden moeilijk als er veel jongeren zijn die de camping als een 'studentenhuis' behandelen. De kleinere sanitairgebouwen zijn al wat ouder maar wij gebruiken meestal het centrale en moderne sanitairgebouw. Er is niet veel te doen voor kleinere kinderen maar de dichtbij gelegen stad met alle faciliteiten compenseert dit voor ons meer dan voldoende. De camping ligt met de fiets of de tram 15 minuten van het centrum en met de fiets ben je in 10 minuten in de groene omgeving noordelijk van de stad. Op de camping ligt een gezellige bar en restaurant. Het naastgelegen openluchtzwembad (Flevobad) is inclusief. Al met al een reden om hier meerdere malen per jaar terug te komen.

Marcha, 13-8-2017
    Goed georganiseerde camping, vriendelijke en behulpzaam personeel, schoon toiletgebouw. Dichtbij de metro die je in 15 min. naar centrum A'dam brengt. Prachtig Gaasperpark vlak naar de deur. Goed beveiligd!

Prima en een goed onderkomen om a'dam te bezoeken

Willy, 3-8-2017

Super locatie