Reviews over Amsterdam

Super gelegen voor een bezoek aan Amsterdam

Diana
    3-6-2018

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam.

Lekkere verse broodjes en voldoende toiletten en douches.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. De hele dag door weedwalmen op de camping. Verder geen overlast van de jeugd ondervonden. Met de fiets ben je in 5 minuten bij de (gratis) pont die je in 5 minuten naar de binnenstad vaart.

Voor de camper wel kleine plekken, maar je komt toch om Amsterdam te bezoeken en niet de hele dag voor je camper/tent te zitten. Als je niet op een jongerencamping en in de weedwalm wilt staan Kun je beter voor andere camping kiezen.

Fijn gehad, leuke camping in een mooie omgeving!

Jos
    10-5-2018
    Heerlijke camping vlakbij Amsterdam. Fietsen mee en door het prachtige Amsterdamse Bos naar de wervelende hoofdstad. Toiletgebouw schoon en fris. Redelijke goedkoop, hebben leuke dagen gehad. Niets gemerkt van een onvriendelijke campingbaas. Ondanks een lange rij bij de receptie nam hij de tijd voor iedereen. Ben je zelf positief ingesteld, krijg je dit ook terug.

Ik kom vaker!

Ger
    14-4-2018

Goede camping midden in de stad. Naast kamperen, kun je ook cabins en huisjes huren. Geschikt voor caravans, campers en tenten. Er is een restaurant, winkel en fiets/kano verhuur en zelfs een nachtwaker. Goede sanitaire voorzieningen.

De campeerplekken zijn duidelijk aangegeven en voorzien van stroom. Wel een beetje dicht op elkaar allemaal. Het uitzicht over het water is geweldig. Vanaf de camping kun je in de omgeving wandelen en fietsen. Je bent ook zo het centrum van Amsterdam in. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Amsterdam + camper = Gaasperplas

Emile Molai
    5-4-2018
    Perfecte ligging voor bezoek aan Amsterdam. Vriendelijk en behulpzaam onthaal.

Altijd weer een prettig verblijf

Bonne Talsma
    13-10-2017
    Een geordende camping,komen hier al een aantal jaren,receptie erg vriendelijk,spreken veel talen waaronder ook nog fries!!!
Amsterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 957 reviews