Reviews over Amsterdam

Fijn gehad, leuke camping in een mooie omgeving!

Jos, 10-5-2018
    Heerlijke camping vlakbij Amsterdam. Fietsen mee en door het prachtige Amsterdamse Bos naar de wervelende hoofdstad. Toiletgebouw schoon en fris. Redelijke goedkoop, hebben leuke dagen gehad. Niets gemerkt van een onvriendelijke campingbaas. Ondanks een lange rij bij de receptie nam hij de tijd voor iedereen. Ben je zelf positief ingesteld, krijg je dit ook terug.

Ik kom vaker!

Ger, 14-4-2018

Goede camping midden in de stad. Naast kamperen, kun je ook cabins en huisjes huren. Geschikt voor caravans, campers en tenten. Er is een restaurant, winkel en fiets/kano verhuur en zelfs een nachtwaker. Goede sanitaire voorzieningen.

De campeerplekken zijn duidelijk aangegeven en voorzien van stroom. Wel een beetje dicht op elkaar allemaal. Het uitzicht over het water is geweldig. Vanaf de camping kun je in de omgeving wandelen en fietsen. Je bent ook zo het centrum van Amsterdam in. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Amsterdam + camper = Gaasperplas

Emile Molai, 5-4-2018
    Perfecte ligging voor bezoek aan Amsterdam. Vriendelijk en behulpzaam onthaal.

Altijd weer een prettig verblijf

Bonne Talsma, 13-10-2017
    Een geordende camping,komen hier al een aantal jaren,receptie erg vriendelijk,spreken veel talen waaronder ook nog fries!!!

Fantastische plek!

Carin, 16-8-2017

Een fantastische camping om van daaruit Amsterdam per fiets te bezoeken, fietsen zijn te huur op de camping.

Uitstekende camping en van alle gemakken voorzien.

Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers/eigenaar.

De negatieve berichten herken ik totaal niet.

Wij hebben 4 geweldige dagen beleefd op deze camping en in de omgeving ervan.

Amsterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 954 reviews