• Type accommodatie

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Reviews over Amsterdam

Leuke camping vlakbij t centrum

Wybe kooistra
    10-9-2018

Leuke camping, schoon sanitair, vriendelijke receptie, met de pont over het ij en je bent in het centrum, fietsverhuur op de camping.

Prima

E. Groen
    2-9-2018

Eigenaar is inderdaad niet echt aardig, lijkt alles te veel moeite te vinden.

Dan nog iets, als je een fiets wilt huren willen ze je ID hebben.

Helaas is dat verboden, niemand mag zijn ID afgeven.

Daar ontstond een discussie.

Zie internet dat het echt verboden is want je moet jezelf kunnen identificeren als je aangehouden wordt of als er iets gebeurd.

Als je dit dus niet wilt krijg je geen fiets mee.

Daarbij zijn de fietsen niet goed onderhouden, licht deed het niet, banden waren zacht, bij sommige fietsen alles vast geroest dus konden we het niet verstellen en in verhouding duur.

Mijn tip is ga met openbaar vervoer naar de stad en huur daar een fiets. Kan tot 40 euro per week een voordeel opleveren per fiets.

De camping verder is prima, mooie ligging en sanitair was schoon maar wij stonden er in het na seizoen dus was er bijna niemand weet niet hoe het in het hoogseizoen is.

Ideaal om Amsterdam te ontdekken

Inge
    6-8-2018

Fijne camping dicht bij centrum Amsterdam. Ruime nette plaatsen, taverne/café /terras naast de receptie.

Winkel met zowel voeding als campeerspullen en typische Amsterdamse souvenirs.

Elke ochtend vers brood en koeken.

Enkele minuten wandelen tot aan metro die rijdt tot Amsterdam centraal .

Super gelegen voor een bezoek aan Amsterdam

Diana
    3-6-2018

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam.

Lekkere verse broodjes en voldoende toiletten en douches.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. De hele dag door weedwalmen op de camping. Verder geen overlast van de jeugd ondervonden. Met de fiets ben je in 5 minuten bij de (gratis) pont die je in 5 minuten naar de binnenstad vaart.

Voor de camper wel kleine plekken, maar je komt toch om Amsterdam te bezoeken en niet de hele dag voor je camper/tent te zitten. Als je niet op een jongerencamping en in de weedwalm wilt staan Kun je beter voor andere camping kiezen.

Fijn gehad, leuke camping in een mooie omgeving!

Jos
    10-5-2018

Heerlijke camping vlakbij Amsterdam. Fietsen mee en door het prachtige Amsterdamse Bos naar de wervelende hoofdstad. Toiletgebouw schoon en fris. Redelijke goedkoop, hebben leuke dagen gehad. Niets gemerkt van een onvriendelijke campingbaas. Ondanks een lange rij bij de receptie nam hij de tijd voor iedereen. Ben je zelf positief ingesteld, krijg je dit ook terug.