We hebben een aantal aanbieders voor Ameland voor je op een rij gezet:

Reviews over Ameland

Kom zeker weer terug.

E.breedijk,
    29-1-2019

Gelukkig geen troep op het strand na de losgeslagen containers, het leek wel een biljartlaken. Wel heel veel zeesterren !! Zeer nette camping met vriendelijk personeel.

Gereisd alleenreizend in januari 2019
    De Kiekduun, medeeigenaar, 19-2-2019
    Bedankt voor uw review. Fijn dat u een goede vakantie op Ameland gehad heeft. We zijn ook erg blij dat het afval wat er aanspoelt gelukkig steeds snel opgeruimd wordt door vrijwilligers. Zo behouden we het eiland. Graag tot de volgende keer op Ameland

Fijne plek!

liesbeth,
    8-1-2019

Fijne week, Ameland is heerlijk voor een week of weekend uitwaaien!

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig verblijf gehad.

Hillechien,
    4-1-2019

We doen jaarlijks mee aan de aventurerun. Het bevalt ons prima en er mogen ook honden mee. En je bent overal dichtbij. Prima accomodaties.

Gereisd met vrienden in december 2018
    De Kiekduun, medeeigenaar, 15-1-2019
    Hartelijk dank voor de beoordeling. We zijn blij te horen dat het verblijf goed bevalt. Graag tot de volgende keer op Ameland!

Mooie, nette chalet!

De Jong,
    30-12-2018

Camping Kiekduun is in december een rustig park om te zijn. Nette en mooie chalet om in te verblijven. Traditiegetrouw vieren wij op Ameland de kerstdagen. Chalet voor volgend jaar is weer geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
    De Kiekduun, medeeigenaar, 2-1-2019
    Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het fijn te horen dat uw bezoek wederom bevallen is. Tot volgend jaar!

Hoop op nog vele jaren duinoord te genieten

Korthuis,
    25-12-2018

We hebben al jaren onze eigen stacaravan op Duinoord. Ons 2e huisje zeg maar.

Heerlijk dichtbij zee en dorp. Erg vriendelijk personeel op de camping.

Op ameland misschien niet de meest luxe camping maar door de ligging wel de mooiste. De camping is van alle gemakken voorzien en in het hoogseizoen veel afwisseling in recreatie.

Ook wandelen rondom de camping is heerlijk(bos,strand en dorp dichtbij)

Gereisd met partner in augustus 2018