Sorteren

campings Alsace (Elzas)

Reviews over accommodaties in Alsace (Elzas)

Fantastisch!

A. Bakker
    14-8-2018

We kwamen er toevallig langs op de fiets - wat een geluk - een enorm leuke camping - ruime plaatsen, veel schaduw, relaxte eigenaren, mix Fransen en buitenlanders, eenvoudig maar prima sanitair, leuk langs riviertje, vlakbij Münster en supermarkt. Goede uitvalsbasis van Petit Ballon en andere mooie fiets- en wandeltochten. Aanrader.

sfeervol charmant vriendelijk personeel gezellig

Doetz
    14-8-2018

de camping ligt prachtig aan een oud station. het heeft een mooi maar klein zwembad waarin je heerlijk kunt zwemmen en spelen (strakke zwembroek verplicht). de plekken zijn ruim en schaduwrijk. je kan er goed fietsen in de omgeving langs de oude spoorlijn, wat een vlak en veilig fietspad is waar geen auto's langskomen. neem eigen wc papier mee, het sanitair is eenvoudig maar wordt schoongemaakt. er is genoeg warm/heet water voor douches en afwassen, dat is allemaal gratis. er is een oud en sfeervol sanitair gebouw en een groot nieuw sanitair gebouw, wij gebruikten het oude gebouw dat dichterbij stond. de camping organiseert 's avonds activiteiten voor de hele camping: dj met dansmuziek,live concerten, familiefilm, nacht zwemmen, spring en luchtkussens, kermiskraam. de camping is erg goedkoop: voor een week kamperen met 5 pers incl electra waren we 170 euri kwijt. zal ws wel komen door het eenvoudige sanitair. we komen graag terug !

Wij gaan zeker hier nog een keer weer heen!

Boer
    13-8-2018

Wij zouden hier 1 nachtje blijven maar we zijn er 8 gebleven. eenvoudige camping met nieuwe speeltuin en trampoline voor de kinderen. je mag zelf je plekje uitzoeken.

Wel veel wisseling van plekken omdat er veel mensen komen om te fietsen in de omgeving of met de motor.

Sanitair is simpel maar netjes en sávonds is het na 10 uur is het rustig.

Je kan als je dat wil zwemmen in het stuwmeer naast de camping.ook leuk is om de ruïne boven op de berg naast camping te bezoeken.

Supermarkt is kwartiertje rijden.

Super!!

Eva
    12-8-2018

Prachtige ligging, mooie ruime plekken, veel schaduw. Heerlijke rivier, met genoeg ruimte. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. In een mooie omgeving.

prima camping

Bert
    11-8-2018

ruime plekken en schoon sanitair in een mooie omgeving

Alsace (Elzas) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 758 reviews