Alsace (Elzas)

We hebben een aantal aanbieders voor Alsace (Elzas) voor je op een rij gezet:

campings Alsace (Elzas)

We hebben een aantal aanbieders voor Alsace (Elzas) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over accommodaties in Alsace (Elzas)

Prachtig vol nostalgie

Monique Van kerckhoven,
    3-2-2019

Heel verzorgde camping met mooie bloemen.Vriendelijk onthaal, voldoende uitleg .rustig gelegen en toch centraal om de pittoreske wijndorpen te bezoeken. Voordelige prijs.

Gereisd met partner in juni 2018

Simpele camping met weinig poespas, goede service

Sylvie,
    29-1-2019

Niet al te grote camping wat als voordeel heeft dat ook jonge kinderen lekker zelf over de camping kunnen rondlopen/fietsen. Het zwembad is overdekt wat handig is bij slecht weer, maar jammer bij mooi weer. Het restaurant is vaak bezet door de locals. Wat buitengewoon geweldig was, was de service van het personeel. We hadden te maken met een kapotte caravan op de heenweg en het personeel heeft ons heel goed geholpen bij het meedenken in oplossingen en heeft met korting een chalet aangeboden. En dat in het hoogseizoen. Erg vriendelijk waren ze ook! De camping is een goede uitvalsbasis voor wielrennen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping voor een prima prijs.

Marijke,
    22-10-2018

Wat later in het seizoen, we waren het het enige tentje tussen campers en caravans. Op het fietsersgedeelte stonden wel wat tentjes. Ruime staplekken, leuk aangelegd met bloemen. Sanitair is wat gedateerd maar verder prima, ook goed schoongehouden. Bij het douche gebouw was geen WC, dus moest je even naar een ander gebouwtje lopen. Een bankje in het douche/afwasgebouw zou niet verkeerd zijn. Hele aardige, behulpzame beheerders. Minimaal winkeltje met ijsje, wijn. Prachtige omgeving, camping ligt tussen het Schwarzwald en Vogezen. Je kunt hier dus van twee walletjes eten. In de spits is het door de wegen om het dorp wel wat onrustig. Geen zwembad wel speelgelegenheid voor kinderen. Tipi's en Kota's om te huren.

Rond het stadje liggen mooie lunetten. De moeite waard om die helemaal rond te lopen.

Gereisd met partner in september 2018

Fijne rustige camping, gunstig gelegen dichtbij dorpje

René A.,
    21-10-2018

Fijne rustige camping, gunstig gelegen dichtbij dorpje.

Gereisd anders in oktober 2018

Mooie camping

Rob,
    3-10-2018

Mooie camping. Goede voorzieningen. Kort bij centrum stadje.

Gereisd anders in oktober 2018