Sorteren

campings Alsace (Elzas)

Reviews over accommodaties in Alsace (Elzas)

Mooie ligging

Anita van Raaij
    27-9-2018

Camping ligt aan de rand van Eguisheim. Is goed aangegeven in het dorp. Zorg dat je voor de middag aankomt want de camping is snel vol!!! Zelfs eind september!!!! Voor de ingang is het vaak druk met campers en caravans. Een elektrische fiets is aan te bevelen. Je kunt hele mooie uitstapjes maken.Sanitair is verouderd en niet schoon. Bij de afwasplaatsen is de afwasbak verkleurd naar ranzig bruin. De kitrand laat los en is beschimmeld. De camping heeft niet zo veel sfeer en dat komt met name door het grote verloop van campers. De mooiste plaatsen zijn over het bruggetje. Mooie wandeling door de wijnvelden vanaf de camping.

Fijne camping

Anita
    27-9-2018

Rustig gelegen camping. Sanitair is oke, de douches zijn voorzien met een regendouchekop en een gewone douchekop. De regendouchekop is meer motregen... Bakker komt rond 8.45, heeft niet veel keus. Misschien in het hoogseizoen anders. Wandelen vanaf de camping. Maginotlinie vlak bij. Wissembourg is ook erg leuk. Toegangweg idd smal maar wel met uitwijkmogelijkheden. Slagboom van de camping is ook smal. Dorp op loopafstand.

Fraai , tussen wijngaarden met pittoresque dorp

J.Burgers
    26-9-2018

Camping Eguisheim. 02-09-2019 – 09-09-2019.

Les Trois chateaux.

In heuvelachtig gebied grote camping (303 pl) geterrasseerd. Vriendelijke ontvangst in drie talen Door het geven van het autonummer kan de slagboom automatisch open. WIFI is gratis en gaat tot de kampeerplaats. Water en elektriciteit (8A) vlakbij. Plaatsen zijn matig groot en bestaan voornamelijk uit grind. Ook weinig schaduw. Bomen aanwezig, Catalpa , Robinia, Essen.,

Sanitair gebouw is netjes en schoon, wasmachines en droger aanwezig .Kinderspeeltoestellen en tafeltennis tafels aanwezig.

Verrassend is het, op loopafstand gelegen, Eguisheim. Een vermelding in elke gids voor middeleeuwse plaatsjes waardig. Een ommuurd bloemrijk dorpje met vakwerkhuisjes, pleintjes met fonteinen. Sfeer Anton Pieck.

Veel wijngaarden in de omgeving. Ook mooie wandeltochten te maken en auto ritjes.

Camping zeer geschikt voor motorhomes. Veel bezocht door GB, NL,D,CH, B en S. Ook verhuu

uitstekende vakantie accomodatie.

Nico & Yolanda
    25-9-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad op camping Huttopia Wattwiller. Vriendelijk ontvangst. Gedegen kennis van de omgeving. We hadden een plaats helemaal onderaan de camping gekozen, omdat we voor de rust hadden gekozen. Mooi sanitair met zelfs warmte elementen in de douches. Lekker verwarmd en overdekt zwembad. We komen volgend jaar september zeker terug.

Om zeker een keer terug te komen!

Thea van Barlingen
    18-9-2018

Zeer prettige camping, erg mooie ruime plaatsen, genoeg toiletgebouwen en een lekker zwembad(je). Dicht bij de plaats Munster in de Elzas. Prachtige omgeving. In het dorpje Luttenbach begint de weg naar de top van "Le petit Ballon". Fantastisch, wat een uitzicht als je daar bent. Geen reserveringskosten, plaats genoeg , we hadden het in het hoogseizoen voor het uitkiezen. Een camping om te onthouden!