We hebben een aantal aanbieders voor Algarve voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Algarve

Paradijselijk.

Marianne Wintermans-Koster,
    12-10-2018

Camping o paraiso vlak buiten Silves. Eenvoudige voorzieningen. Prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in september 2018

Rustige camping met mooi uitzicht

F Vd Veen,
    27-9-2018

Ik sluit me volledig aan bij de vorige review. Het is een park waar mensen vaste plekken hebben, maar daarachter ligt een soort onverwacht een prima camping. Het is hier rustig en het uitzicht prachtig. Schaduw is even zoeken maar kan je dankzij de houten 'shelters' goed creëren als je met een tentje bent. Het stenen toilet gebouw (even zoeken) is prima. De prijs in elk geval in september meer dan redelijk. Zwembad en bar zijn vrij toegangkelijk. Ik was na wat ik verder in deze regio ken positief verrast.

Voor de prachtige stranden van o.a. Cacela Velha moet je een klein stukje rijden. Kan ook op de fiets

Gereisd met partner in september 2018

Niet onze favoriete camping.

John,
    17-9-2018

Zeer sympathieke beheerster. Maar dat je op een Portugese camping uitsluitend in het Frans met de leiding kunt communiceren komt wat merkwaardig over. Zelfs wanneer je te kennen geeft dat Frans niet je sterkste kant is ratelt mevrouw maar door. Overigens: sanitair perfect zolang er weinig kampeerders zijn. 2 douches, 2 WC's en 2 wasbakken voor heren en 2 douches, 2 WC's en 2 wasbakken voor de dames is erg krap als de camping vol bezet is. Alles zeer primitief, maar OK maar daar is de prijs ook naar. Prachtige omgeving met veel aantrekkelijke typisch Portugese restaurantjes in een fantastisch mooi gebied met al zijn lagunes. In tegenstelling wat wordt gezegd op o.a. Acsi is deze camping 's-nachts zeer onrustig. Veel autoverkeer en (overdag ) vliegtuigverkeer (Faro). Vooral niet zeggen dat het hier dag en nacht rustig is.

John & Joke (25 jaar ervaring met campings in Portugal)

Gereisd zakelijk in september 2018

Niet onze favoriete camping.

John,
    17-9-2018

John & Joke (25 jaar ervaring met campings in Portugal)

Gereisd zakelijk in september 2018

Heerlijk

Theo,
    15-8-2017

Op het eerste gezicht saai en spartaans, echter na goed bekijken een heerlijke camping.

Fijn zwembad. Camping ligt iets verder van een heerlijk strand. Net buiten de drukte. Vriendelijk personeel. Redelijk in prijs

Het restaurant moet je mijden en de winkel stelt niets voor.

De toiletcontainer niet gebruiken. Iets verderop een eenvoudig maar schoon toiletgebouw met goede douche.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017