• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

campings in Algarve

Reviews over accommodaties in Algarve

Goede overwintercamping als er plaats is

Nelemans2, 14-2-2018

Wij hebben hier 2,5 maanden overwinterd met onze caravan en twee honden. Bij aankomst mag je je eigen plek uitkiezen. De plaatsen zijn niet afgebakend. Wij hadden het geluk dat wij bij aankomst een mooie grote zonnig plek vonden, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. De een heeft hier een klein plaatsje, de ander een enorm grote. Er zijn veel vaste plaatsen.

Het is een terrassencamping waarbij de achtergelegen plaatsen vaak niet meer bereikbaar zijn doordat er een plaats aan de weg ingenomen is. Bij de receptie zijn we vriendelijk ontvangen. Wifi is gratis maar werkt niet altijd in het benedengedeelte, Sanitair is oud maar wordt redelijk goed schoon gehouden. Er is een goede supermarkt om de hoek met een heel goede bakker. Je kunt naar het leuke vissersplaatsje Alvor lopen. Er is een supermooi zandstrand met door planken verharde wandelpaden. Er zijn mooie lagunes, waar je in kunt wandelen en waar je veel vogels kunt spotten. Tegenover de camping goede uitlaatmogelijkheid met leuke paden voor je hond. Veel te zien en te bezoeken in de Algarve. Kortom, goed weer gehad en het was hier genieten.

niet meer voor ons

bert en angelique, 18-9-2017

Dat de foto van het stuwmeer niet meer recent is.

Er is geen water meer aan de camping.

de wegen naar camping zijn slecht en een aanslag op je auto en caravan..

steile hellingen waar je zeker niet moet stil staan met het grind.

Verder mooie en goede toilet gebouwen.

Geen winkel op de camping dus boodschappen doen via de slechte wegen.

eigenaars zijn vriendelijk.

strand ongeveer 35 km rijden je kan wel aardig wandelen.

een weekje is meer dan genoeg.

Mooie camping in prachtige omgeving!

Danielle, 18-9-2017
    Mooie rustige camping, ook in het hoogseizoen, met verschillende hele mooie accomodaties. Er wordt vanalles georganiseerd, maar je kunt er ook goed genieten van rust. In de omgeving liggen diverse mooie stranden, dorpjes en Lagos is natuurlijk de parel van de Algarve! Vanwege de verre afstand zou ik aanbevelen om met het vliegtuig naar Faro te gaan en vanuit daar met taxi (wij hadden greenbus voor 34 euro) of met de trein (7 euro pp van Lagos naar Faro) naar de camping. Wij hadden geen auto gehuurd maar te voet en met de bus uitstapjes gemaakt, ging prima! Enkeltje Lagos kost bv nog geen 5 euro met 3 personen.

Zeer goed !

vanuytrecht, 2-9-2017

Rond de tijd dat wij er stonden was men volop bezig de camping klaar te maken voor het nieuwe seizoen. Je kon niet altijd gebruik maken van het zwemdok, sommige dagen waren er de grasmaaiers..... maar men kan geen omelet maken zonder de eieren te breken.

Voor de rest topplaats voor overwinteraars. Zeer aan te bevelen.

rustige camping

Marjolijn, 17-8-2017
    Het is een fijne, rustige camping zonder veel tierelantijnen. Wil je een goed restaurant, campingwinkel en veel animatie dan is dit niet de geschikte plek. Wil je een rustige camping met prachtige stranden in de omgeving en een leuke plaats (Lagos) op een paar kilometer afstand, dan zit je hier goed. Het zwembad is niet groot, maar je kunt er lekker even afkoelen overdag. In de avond koelt het meestal lekker af, dus geen zwetende nachten in de stacaravan. Wij hebben een fijne vakantie gehad met onze 3 pubers van 13, 15 en 16 jaar: overdag naar het strand en in de avond naar een plaatsje, bezienswaardigheid of uit eten.
Algarve scoort een 7,9 uit 10, op basis van 6267 reviews