We hebben een aantal aanbieders voor Algarve voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Algarve

Grandioos!!

Bert en Helma van Alphen,
    11-8-2018

Ons hele verblijf op de camping was erg goed! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in april 2018

SUPER!!!!

Betty van den Berk,
    9-8-2018

Je kunt er enkel per boot heen, dus geen auto. Maar dat is wel heerlijk rustig en relaxed! Het is een fantastische plek om er te vertoeven.prachtig zandstrand en heerlijk om te wandelen. Voor boodschappen ben je zo per boot in Olhao waar je uitgebreid kunt winkelen en shoppen. De verse vis van de markt van Olhao is tong-strelend en de Portugees bereidt de sardines en de bacalhau op verschillende wijze op de barbecue enserveren daar graag een koele verfrissende en tintelende Vinho Verde bij. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. In een woord gezegd de Algarve is SUPER!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Super camping voor bezoek met jonge kids!

Steven,
    27-7-2018

erg nette camping, super gezellige bungalow reeks met een jacuzzi in het straatje. Personeel is erg behulpzaam, eigenlijk een top lokatie. Enkel 1 klein minpuntje was dat onze bungalow aan de straatkant stond en hadden we in begin van de vakantie wel wat last van het verkeer smorgens. Anders was het voor ons 10/10 !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Superplek

JW42,
    20-7-2018

Alles uit de eerdere reviews klopt. Het terrein ligt op een schitterende rustige plek. Het zwembad is geweldig en het sanitair brandschoon. De eigenaren erg vriendelijk. Er is een broodjesservice, terrasservice en klein assortiment levensmiddelen. Voor uitgebreider boodschappen moet je inderdaad wat verder weg.

Wat ook klopt is de toegangsweg. Verwacht geen asfalt, maar het is best te doen als je gewoon rustig rijdt. Als je het niet aandurft of niet zelf je caravan over de weg wilt rijden, dan is de eigenaar meer dan bereid om dit voor je te doen met zijn eigen wagen.

En dat je laat in de avond niet meer luidruchtig gaat zitten socializen vind ik niet meer dan normaal.

Gereisd met partner in juni 2018

Leuk hier!

JW42,
    3-7-2018

De camping is bezig met een renovatie en die pakt goed uit. De verhuuraccomodaties zijn al aangepakt zo te zien, en ook de voorzieningen voor kampeerders zijn vernieuwd. Het sanitair en zwembad zijn helemaal nieuw. Heel netjes geworden.

De kampeerplekken zijn verschillend van formaat en worden grotendeels gescheiden door haagjes met bloemen. Geeft een leuke sfeer. Het centrum van Lagos is dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2018