Sorteren

Reviews over accommodaties in Alentejo

Wat een heerlijke camping

Ron en Petra
    25-6-2018

Een geweldige plek om te zijn!! Joris en Solange doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken!! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Gezellig met de gasten geborreld vanaf 17.00 uur! We hebben een keer samen van de BBQ gegeten,was ook heel gezellig!! Het sanitair is krap maar super schoon en douches zijn goed warm!! Het zwembad is klein maar voldoet prima!! Ze hebben veel info over de omgeving waardoor je leuke uitstapjes kunt maken!!

Wat een geweldige plek om te zijn!

Ron en Petra
    18-6-2018

Wat een heerlijke plek om zuid Portugal te ontdekken!! De nieuwe eigenaren zijn heel vriendeljk en gastvrij!! Het borreluurtje met alle gasten is heel goed voor sfeer op de camping!! Sanitair is heel netjes en super schoon!! Wij zijn langer gebleven dan gepland, er is zoveel te zien in de omgeving!!

Einige wat we gemist hebben is een zwembadje om af te koelen, dan waren we nog langer gebleven!!

Mooie ligging

Mel
    25-5-2018

Rustige camping met schaduw en picknickplaatsen. Je kan deelnemen aan het diner.

Camping is relatief aduur (18 euro voor 2 personen met klein tentje en 2 fietsen).

Zwembad is er niet en er is 1 wc en douche

Fantastische stek

Henny de Vos
    23-5-2018

Wat een prima plek om te verblijven, mooie natuur ruime plekken en een riviertje.Sanitair is ruim ,schoon en modern. De nieuwe eigenaars zorgen dat je hier een prima vakantie hebt, gastvrij onthaal en betrokken . Ook onze hond had het erg naar haar zin wandelen en een rivier om te zwemmen met de baas. Een uitstapje naar de westkust alwaar veel ooievaars broeden . Ook de omliggende dorpjes zijn authentiek. We komen zeker nogmaals terug,

Fantastische relaxplek voor jong en oud!!

Sandra en Twan
    7-4-2018

We kwamen aan via een indrukwekkende lange en mooie oprijlaan en werden gastvrij ontvangen door de vriendelijke eigenaars van het landgoed. De zeer ruime campingplaats heeft een fantastisch uitzicht over de landerijen met een prachtige zonsondergang. Wandeling vanaf de camping via het stuwmeer naar restaurant O Ricardo in Valverde is zeer aan te raden. Het eten (lunch) daar ook!!! Op en rond het terrein van de camping zijn veel ooievaars, ezels, paarden, schapen en 2 lieve honden van de eigenaars. Onze dochter (3 jaar) vond het hier, net als wij, fantastisch!! We komen zeker terug als we in de buurt zijn!!!

Alentejo scoort een 8 uit 10, op basis van 409 reviews