Sorteren

Reviews over accommodaties in Alentejo

Ervaar het zelf.

Dick
    13-10-2018

Na 13 jaar kamperen op Serro da Bica erg benieuwd naar de nieuwe eigenaren Menno en Miranda. Na de hartelijke ontvangst konden we, omdat Menno al wat aanpassingen op het terrein had aangebracht, zelf de caravan caravan op de plaats rijden. Ondertussen zijn de wandel en fietsroutex afgestoft en nieuwe mountainbike routes beschreven. Het is op de camping genieten van de rust, fauna en flora. In de rivier lekker zwemmen of vissen. De markt van Santana is meer autentiek terwijl Castro Verde een grote zigeunermarkt heeft.

Gebleven is dat door de week de bel om 17 uur gaat en dat wie dat wil kan dan in de Blokhut gezellig ervaringen uitwisselen.

Volgend jaar komen wij zeker weer die kant op

Prachtige plek! Kom hier zeker terug

Jim & Sandra
    20-9-2018

Prachtige plek om in de natuur op te gaan en te genieten van je eigen stilte! Mooie uitzichten en veelzijdige flora op dit kampeerterrein, Reineke is een warme , vriendelijke zeer gastvrije vrouw . Ruime kampeerplekken picknicktafels. Veel mooie natuurwandelingen in deze omgeving . We kom hier graag terug voor een langere periode.

Mooie naturistencamping!

Marjoke
    6-8-2018

De camping ligt aan een 1,5 km lange zandweg. Er zijn geen gemarkeerde plaatsen, je kunt zelf een plek zoeken onder de vele bomen. Het zwembad is mooi en keurig verzorgd, wordt elke dag goed schoongemaakt. In het restaurant kun je op bepaalde dagen eten na reservering. In het dorp is een grote SPAR. WIFI alleen in de bar en bij het zwembad.

Nette camping!

Marjoke
    6-8-2018

De camping heeft staanplaatsen onder aan de heuvel en bovenop de heuvel. Wij kozen voor boven vanwege het mooie uitzicht. De ondergrond bestaat uit witte kiezels. Het sanitairgebouw is vrij nieuw en erg netjes. Het zwembad(je) kan wel wat onderhoud gebruiken, her en der losse tegeltjes en sommige ligstoelen zijn aan vernieuwing toe. Bij de receptie kun je een eenvoudige maaltijd bestellen, bv pizza. Wifi is uitstekend over de hele camping. Het enige nadeel is de weg die vlak langs de camping loopt. Niet heel storend voor ons maar wel duidelijk hoorbaar.

Ontspannen!

Ben (Dinxperlo)
    2-8-2018

Plek midden in prachtige natuur.Fijne gastheer/gastvrouw.Mooie authentieke omgeving.Goede voorzieningen.