• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

campings in Alentejo

Reviews over accommodaties in Alentejo

Heerlijke plek, midden in de natuur!

Fam. Nieuwenhuis, 4-1-2018
    Heerlijke, kleine camping met prachtig uitzicht, in de mooie natuur van Portugal. Wij hebben genoten van de rust en de omgeving. Lekker zwembad, genoeg om in af te koelen, vriendelijke eigenaren. Wij zijn hier een week geweest en hadden een tent gehuurd. We hebben niets gemist in deze tent, helemaal prima! Alleen de bedden moesten vervangen worden en dat gaat dit jaar gebeuren. Op de camping zelf is er de mogelijkheid om broodjes te bestellen, wat te drinken en een eenvoudige maaltijd te eten (top Gazpacho's). Prima. Winkels in het dichtstbijzijnde dorpje zijn op ongeveer een kwartiertje rijden en het ritje er naar toe is prachtig. Wij hebben echt een heerlijke week gehad en kunnen deze plek zeker aanbevelen aan een ieder die van rust, natuur en een prachtige plek houdt!

Pracht plek in een heerlijke omgeving

Piet en Gieny, 22-12-2017
    Pomarinho is heerlijk rustig gelegen en goed bereikbaar. Geen steile wegen en asfalt tot aan de camping. Het is een plek om lekker tot rust te komen, maar ook om veel activiteiten te kunnen ondernemen in de omgeving. We zijn er voor het derde seizoen om te overwinteren en het verveelt totaal niet. Je kunt mooie wandelingen maken, de dorpen Castelo de Vide en Marvao zijn pareltjes in het landschap. Voor de watermensen zijn er twee fijne barragems op nog geen 10 km afstand. Voor vragen en goed advies kun je altijd terecht bij de vriendelijke beheerders. Kortom een prachtplek in een mooi rustig landschap

Jellianne en Harry, 14-11-2017

Met "kerst"lampjes zijn we dit zevende jaar feestelijk door Dolf onthaald op 4 oktober😎!

Op de Pomarinho camping  is het nl. goed toeven gedurende de vijf wintermaanden.

De plekken zijn ruim en omzoomd door kurkeiken en olijfbomen.

Je kan vanaf de camping  meer dan tien verschillende wandelingen en fietstochten  maken en in de omgeving een veelvoud  hiervan. Geocachers kunnen hier hun hart ophalen, je komt op zeer bijzondere plekken, die je anders nooit gevonden had.

Castelo de Vide ligt op een uurtje loopafstand via  prachtige heuvels met kurkeiken en geiten. Hier heerst de rust, ruimte en vrijheid, die wij zoeken.Wij komen graag weer terug.

Harry en Jellianne

Terecht een charme camping

Paul, 2-10-2017
    Kleine camping buiten Évora. Aan de ene kant van onze camper stonden twee ezels, achter ons een kleine kudde schapen. Prachtig uitzicht over het landschap en in de nacht ontelbare sterren. Vriendelijke eigenaren die ons van alles over de omgeving wisten te vertellen. Évora op fietsafstand (e bike), zeer de moeite waard. Sanitair eenvoudig maar schoon. Je kan daar ook eten ( op aanvraag) maar dat hebben we niet geprobeerd. Kortom aanrader voor rustzoekers.

geweldige camping!

marco, 5-9-2017

wij zijn in augustus 2 dagen (3 nachten) op deze camping geweest en wijzelf en de kinderen vonden het geweldig!

de kinderen konden lekker rondscharrelen op het terrein en hebben met materiaal dat ze vonden tipi' s gebouwd en konden de schapen, paarden en ezels voeren.

s' avonds heerlijk rustig en donker op het terrein zodat je de sterren goed kunt zien.

In de directe omgeving leuke wandeltocht gemaakt in een cultuurhistorisch landschap.

Afstand t.o.v. Evora is prima!

kortom, voor mensen die van rust, ruimte en natuur houden en niet bang zijn voor verouderd sanitair is dit een absolute aanrader!

Alentejo scoort een 8,1 uit 10, op basis van 406 reviews