Alençon (Orne)

We hebben een aantal aanbieders voor Alençon (Orne) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Alençon (Orne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Alençon (Orne)

een camping om echt te kamperen

Mary,
    11-8-2016

Deze camping heeft geen mobile homes, het sanitair is basis maar goed genoeg. Het is een camping waar je de natuur kunt beleven. De lager gelegen plekken hebben een prachtig uitzicht over het dal waarbij je meer dan 50 km ver kunt kijken. De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving liggen bossen en heuvels waar je goed kan wandelen. De nabijgelegen plaats Alençon biedt goede mogelijkheden om boodschappen te doen en te winkelen.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtplek

winter,
    19-7-2015

Kleinere camping 39 plekken, aan de rand van een prachtig bos. Veel groen, royale plekken. Net en schoon sanitair. Mooie speeltuin, pingpong en jeu de boulesbaan. Ook een kampvuurplek. Zeer vriendelijke eigenaar, die allerlei informatie over de omgeving geeft. Elke ochtend vers brood, dat je een dag van tevoren besteld. Onze kinderen (5 en 8) konden zich er prima vermaken. Eigenaar organiseert 1x per week tocht met paard, koets en picknick en georganiseerde fietstocht door het bos.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Ook vanwege het moment dat wij er waren (begin juni) een 3

Willem,
    13-6-2006

Ook vanwege het moment dat wij er waren (begin juni) een uitermate rustige camping. Als het wat drukker wordt, kan de privacy wellicht wat minder zijn. Op elk veldje zijn namelijk 3 plaatsen gesitueeerd. Deze zijn niet van elkaar gescheiden. In de stad (15 min. lopen) zijn voldoende en prima eetgelegenheden. Leuk voor een paar dagen.

Gereisd met partner in juni 2006