We hebben een aantal aanbieders voor Alcoceber voor je op een rij gezet:

Reviews over Alcoceber

Onvetwachte verrassing

JJ Dooper,
    24-3-2017

Pal aan het strand. Goede fietsomgeving. Fantastisch sanitair, verwarmd op koude dagen. Verwarmd zwembad. Supermarkt van de keten Consum met normale prijzen. Restaurant met prima menu del die voor 12 euro. We kwamen voor een paar dagen maar bleven anderhalve week. En we komen terug.

Gereisd met partner in januari 2017

Toffe camping

B.,
    13-8-2016

Prima camping om met het gezin te komen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Hele mooie, nette, schone camping

Marcel,
    7-8-2016

We zijn op deze camping terecht gekomen via ANWB campings. Wat een leuke en mooie camping is dit, waarom? Het is er schoon, het zwembad wordt dagelijks schoongemaakt en er lopen een stel klusjesmannen rond die voor alles zorgen.

Zelfs de afval kan je smorgens bij de weg zetten en wordt opgehaald.

Prijskwaliteit is erg goed, ook de supermarkt heeft geen belachelijk hoge prijzen.

Het strand is recht voor de camping, 1 weg oversteken (Spanjaarden stoppen keurig bij het zebrapad overigens) en het strand heeft een zandstrand en die loopt langzaam af in zee, ideaal voor onze kleine zeerovers.

Wij hebben heel weinig Nederlanders gezien en dat vonden wij prima. Wel heb je iets van een andere taal nodig, er wordt Engels, Frans en Spaans gesproken.

Wij koken op vakantie eigenlijk niet, maar de camping bevindt zich wel 4,5 km van het kleine boulevardje van Alcossebre, daar kan je dus alleen met de auto heen. Naast de camping 2 restaurants (1 goedkoper dan de ander).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping

Peter en Christine,
    5-7-2015

Tropicana is een fantastische camping met veel levensgrote beelden langs de percelen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Verharde bestrating, die vrijwel continue geveegd wordt, en plaatsen met fijn gebroken steentjes maakt de camping stofvrij. Het sanitair is uitstekend, ruim voorzien en wordt keurig bij gehouden. Op de camping is een dependance van een grote supermarkt met gelijke prijzen. Zwembaden zijn opgesierd met een in rotspartij gemaakte glijbaan en voorzien van veel ligstoelen. Alcossebre heeft mooie stranden/boulevard en is vanuit de camping goed te bewandelen. Ondanks zijn grootte is Tropicana een rustige camping waar wij zeker terug komen.

Gereisd met partner in juni 2015

Mooie rustige camping met vriendelijk personeel

Olaf,
    18-6-2015

Afgelegen camping in de natuur met prachtig grote schatrijke plaatsen. Eigen opgang naar kleine kiezel baaien. Veel wandelmogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2015