• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Albinia

Reviews over Albinia

• 5Maren Schindler18-08-2015

Kleiner verschlafener Ort

In Albinia gibt es eine fantastische Eisdiele, die immer gut besucht ist. Das war`s aber auch schon. Der Ort ist sehr klein mit ein paar shops. Nicht bes sehenswert. Aber die Eisdiele unbedingt besuchen!

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 2Stranden
    • 6Zorg voor natuur

augustus 2015

• 10Austin09-12-2013

geweldige plek voor een strandvakantie

Prachtige stranden en dorpen omringd door de natuur

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Anne06-12-2013

Many places to see

I think that the Argentario is one of the nicest areas I have seen in Italy. you must visit Giglio, Giannutri, Saturnia, Parco della maremma, and giardina deli tarocchi.

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10marenatura06-12-2013

Tanti luoghi da visitare

La zona del Argentario ha tantissimi posti da visitare.. Il mare della Giannella dove si trova Argentario Camping Village fino a le piccole cale che si trovano girando il promontorio… Varie posti per fare shopping come Orbetello, Porto Ercole, e Porto Santo Stefano ed anche vari musei e parchi naturali da visitare.

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

juli 2013

• 8Massimiliano27-08-2013

Ottima base di appoggio per visitare l' Argentario

.......................................................................................................................

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9maximus_theduke27-08-2012

Centrale e servitissima

Se come me amate l' Argentario, Albinia e' strategica , grazie alla sua posizione, vi permette in poco tempo di raggiungere tutte le piu' belle localita' della zona, inoltre risulta essere piu' tranquilla ed economica della vicina e blasonata Orbetello.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 5fam. Kooy28-08-2009

Nooit meer

In de periode juli/augustus hebben wij voor 2 weken een huisje gehuurd op deze camping, ouders en 2 kinderen 18 en 11. wij hebben geboekt via camping.com Bevestiging ontvangen in het Spaans/Nederlands voor een 4 persoons huisje met 1 aparte slaapkamer met airco. Daar aangekomen kregen wij een huisje zonder aparte slaapkamer (mijn schuur ziet er nog beter uit). Keuken leek wel van een poppenhuis. Bij navraag hoofdreceptie werd medegedeeld: Dat is niet onze schuld maar van camping.com Receptie was uiteindelijk bereid na veel 5en en 6en om een gedeelte van de verblijfkosten terug te betalen. Het is duidelijk een camping voor Italianen die met caravan/voortent/partytenten/groen zeil en vooral niet te vergeten kooktent een heus kamp bouwen. Voordeel was wel: je loopt zo vanaf de camping het strand op. De restaurants waren ook redelijk en een goed gesorteerde supermarkt. Leuke plaatsjes in de omgeving. 150 km. van Rome

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur