We hebben een aantal aanbieders voor Agde voor je op een rij gezet:

campings Agde

We hebben een aantal aanbieders voor Agde voor je op een rij gezet:

Reviews over Agde

Prima camping, mooie vakantie gehad

Jolanda Feijen,
    28-12-2018

We waren met onze eigen caravan, voor 2,5 week. Bij de receptie wordt Engels gesproken. De caravan op de plek zetten was even lastig, maar gelukt (geef een grotere maat door dan werkelijk). We hadden een plek met privé sanitair, nog nooit eerder gehad (geboekt vanwege de reviews over het algemene sanitair). Zou nu niet meer anders willen. Wifi op de camping is slecht, maar dat hebben we eigenlijk nog niet anders mee gemaakt. Animatie is alleen in het Frans, niet bezocht. In het zwembad werden activiteiten georganiseerd voor 14+, die van ons waren net te jong, maar ze hebben zich vermaakt. Glijbanen zijn gesloten tijdens de activiteiten. Zwembad mag schoner, is groot genoeg, aantal ligbedden is voldoende. De badmeesters letten goed op. Laatste avond gegeten in het restaurant, was heerlijk. Supermarkten dichtbij was ideaal. Weekmarkt in Agde was ook leuk om te bekijken. 2-baans wegen rondom Agde vaak file, maar het is vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Eerste en laatste keer

C. Bukkens,
    11-11-2018

Direkt aan een zeer drukke snelweg, die achterin de camping niet zo hoorbaar is, maar op plaatsen naast de weg wel. Kleine plaatsen. Nogal wat gemanouvreer om goed op een plaatsje te komen staan. Op 1 km een enorme Hyper U supermarkt.

Een werkelijk prachtig zwembad, dat moet gezegd worden. Ik denk dat de caming het hiervan ook moet hebben, want verder vind ik de camping niet veel soeps, helaas. Goede winkel ook met meeneem maaltijden. Wifi €4,- per dag (2016). Grappenmakers. Na 2 dagen snel weer vertrokken. Afvoer grijs water aanwezig in de grond

Gereisd met partner in juni 2016

Super vakantie voor herhaling vatbaar.

Niels Stuij,
    9-10-2018

Perfecte camping veel animatie. Zwembad wordt goed toezicht gehouden of mensen niet onnodig hun handdoek laten liggen op hun bedje. Strand op ongeveer 20 minuten lopen van de camping. Voor de rest vriendelijk en behulpzaam personeel.

Supermarkt vlak bij de camping ongeveer 5 minuten met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

ondanks dat we laat in het seizoen waren en bijv

Henk,
    6-10-2018

ondanks dat we laat in het seizoen waren

en bijv. het restaurant al gesloten was het

Verblijf op d camping prima! Het privé-sanitair

vonden we geweldig!

Gereisd anders in oktober 2018

Heel tevreden en reeds geboekt voor volgend jaar 2

BeRo,
    2-10-2018

Bevalt ons in het naseizoen uitstekend. Prijs kwaliteit perfect mits de plaats niet te klein is.

Gereisd anders in oktober 2018