We hebben een aantal aanbieders voor Agadir voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Agadir voor je op een rij gezet:

Reviews over Agadir

Beste camping van Marokko!

Ineke Miara,
    5-9-2018

Gastvrij onthaal door camping eigenaar. Zeer schone camping. Uitzonderlijk voor Marokko. Wij zagen dit niet eerder. Heerlijke warme douche en goed eten in het restaurant voor niet zo veel geld. Wij kampeerde met de tent en het klimaat was heerlijk. Wij hadden volop schaduw. Mooie rustige ligging en toch heel dicht bij het strand.(10 minuten met de auto). Zwembad wat aan de kleine kant, maar daarentegen weer heerlijke stoelen waar je op kunt relaxen. Kortom een echte aanrader!!! voor iedereen die in Marokko kampeert. Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn! Wij hebben veel gekampeerd in Marokko. Maar dit was de beste camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie camping aan zee

Ben en Rina,
    6-10-2010

Atlantica Parc ligt 14 km. ten noorden van Agadir , deze camping is geopend in Juli 2009 , wij stonden met onze camper op deze camping in Juli 2010, mooie grote plaats met op elke plaats een waterkraan met drinkwater , mooi groot zwembad met genoeg ligstoelen waar je gratis gebruik van kon maken . Er is ook een kleine supermarkt , wat handig is want buiten de camping is er niets . Aan het begin van de camping is het zwembad en aan het eind de zee met zandstrand, super . het sanitair was schoon en er zijn genoeg wasmachines, er zijn speciale plaatsen voor de w.c. en het afvalwater te legen , alles schoon en netjes , vriendelijk personeel , wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2010