We hebben een aantal aanbieders voor Afferden voor je op een rij gezet:

Reviews over Afferden

Gewoon goed!

Gerben Weening,
    7-2-2019

Overzichtelijk park met veel te doen voor kinderen. We konden onze kinderen vrij laten spelen. Verder hebben ze binnen zwemmen en buiten zwemmen. Ook de animatie was leuk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gewoon een super camping

Ria Witte,
    16-12-2018

Wij komen hier al een aantal jaar een paar dagen met onze camper. Soms ook met vrienden. Altijd is alles goed geregeld hier. Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten in het restaurant, schoon sanitair. Als het sanitair niet schoon genoeg is, ligt dat aan de camping gasten zelf naar mijn idee. Ja, er vliegt af en toe een vliegtuig over en de animatie komt af en toe over de veldjes. So what. Je kunt vanaf de camping uren wandelen. Als iemand last van deze geluiden heeft, kunnen ze beter thuis blijven, als het daar stiller is. Wij hopen in ieder geval daar toch 1x per jaar weer naar toe te gaan. Met of zonder vrienden. Camping Roland, ga zo door.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima

Herman van der weerd,
    1-12-2018

We hebben hier een week vertoefd. Prettige receptie, verzorgde camping, met heel groot vaste (huisjes, bungalows)plekken, waar wij geen last van hadden. Prachtige omgeving om te fietsen, goed restaurant op de camping(alleen weekend) maar vlak naaste camping een prima restaurant. Golfbaan dichtbij en verder binnen een straal meerdere. Het was een fijne week.

Gereisd met partner in september 2018

We gaan er een mooie tijd van maken

Mary Jurgens,
    12-10-2018

Begin oktober hebben wij op camping Roland een stacaravan gekocht , Na het betrekken van de caravan leuke reacties van de mensen die daar ook hun caravan hebben staan . Geeft al gelijk een goed gevoel . Ook het vaste personeel is behulpzaam en vriendelijk . Nu druk bezig met het inrichten van de tuin .

Indruk van de camping geeft een goed gevoel ,ook de klein kinderen vonden er al de weg na een dag .

Hebben zich al vermaakt met vissen ,springkussen , indoorspeeltuin en de buiten speeltuin .

Gouw alles in orde maken en er van gaan genieten .

Kunnen nog niet alles beoordelen maar wat we gezien hebben scoort een dikke voldoende.

Gereisd met partner in oktober 2018

Erg leuke camping

Dhr Janssen,
    27-9-2018

Alles was eeg naar onze zin, alleen wifi was erg duur.

Gereisd met partner in september 2018