• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Aalten

Wil, 7-10-2017
    Prachtig verzorgde camping.mooie omgeving.

Was een mooi verblijf

De Bruin, 10-9-2017

Het chalet lag op een op de berg van aalten, het was voor mij en me vader ook echt een super leuke midweek vakantie.

Als ik nog keer terug kom zal ik zekker bij camping boomans een chalet boeken.

Het is een schoon en goed onderhouden chalet, netjes aangelegde tuin.👍👍

Fantastisch!!!

Fam oortwijn., 6-9-2017
    Wat een geweldige camping de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Rondje op polly vond me dochter geweldig en me zoontje ook. Ze konden met alle speelgoed spelen wat er was. En gezellig een bbq met de andere camping gasten en een heerlijk vuurkorf na afloop en de kinderen konden broodjes bakken.. Was een top vakantie. Heel gastvriendelijk. Dankje bert en netty voor een geweldige vakantie.

Wat een heerlijke plek!

Lotte, 4-9-2017
    Ik heb samen met mijn twee dochters (2 en 6 jaar) ontzettend genoten van camping 't Heegt. Het is een overichtelijke en kleine camping. De campingplaatsen rondom de speeltuin zijn heerlijk ruim. Door de bomen rondom je plaats heb je toch privacy. Mijn kinderen vonden het heerlijk! Ze waren de hele dag aan het spelen met de skelters, fietsjes, zandpak etc. Wat was het een feest als de pony even op de camping kwam! Vriendelijke mensen, erg behulpzaam! Kortom een top vakantieplek.

leuke en een gezellige camping

john., 30-8-2017
    kleine , gezellige camping .geen winkeltje