vakanties Cambodia

Reviews over accommodaties in Cambodia

Een klein Paradijsje

gaston_marloes,
    19-4-2016

Dit kleinschalige resort Ligt ongeveer 4 uur rijden vanaf Phnom Penh. In het zuidwesten van Cambodja stroomt de Tatai rivier, omgeven door regenwoud en mangrovebossen. Per boot bereik je de accommodatie, een uniek drijvende ecolodge.

Je overnacht in een luxe safari-achtige en volledig ingerichte tent. Je moet je lunch en diner keuze een paar uur van te voren bekend maken. Er hangt een ongedwongen sfeer en het personeel helpt je met alles. Er worden excursies georganiseerd, zoals mangrove tours, een sunset cruise. je kan ook een kayak pakken en op eigen gelegenheid de rivier afvaren of een hengeltje uitgooien. 's Avonds nemen ze je mee voor een rivier tocht om vuurvliegjes te zien. Wij zijn met iemand naar de overkant gevaren hebben een wandelling gemaakt op dat eiland en om de bevolking daar te leren kennen. Bijna iedereen die er woont, werkt bij de ecolodge. Aan de andere kant van het eilandje werden we weer met een bootje naar het vaste land gebracht waar monniken een school hebben gebouwd, zodat ook de kinderen hier onderwijs kunnen volgen. Wij hadden allerlei speelgoedjes en ballonnen meegenomen. Wat waren ze blij. We hebben hier paar zalige dagen gehad.

Een oase midden in Phnom Penh

gaston_marloes,
    19-4-2016

Kamer was zeer ruim en je had een groot balkon met fan. Je kijkt uit op de prachtige tuin. Een echt paradijsje. Ontbijt was niet bijzonder, je bestelde uit een menukaart.

Goed hotel maar ......

Raymond,
    26-11-2013

Helaas hebben wij een andere kamer moeten vragen wegens schimmel in de badkamer en vooral op het gordijn. Vervangen van dit gordijn was blijkbaar niet mogelijk. De nieuwe kamer begon dezelfde verschijnselen te vertonen. Douchen staat gelijk aan een badkamer die onder water liep.

Vriendelijke medewerkers en geode service. Het enige Westers aan het ontbijt was het eitje en de confituur. De rest helaas Aziatisch. Lunch en Diner waren in groep rijdens onze uitstappen.

Centrale ligging

Lieke,
    18-2-2013

Goede hotel met ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel, gratis internet zowel in de lobby via computer als Wifi op de kamers. Bovenal een uitstekende ligging vlakbij het paleis. Alles is op loopafstand. Diverse leuke restaurants en bars in de buurt. Sanitair netjes en verzorgd.

Fijn hotel centraal gelegen

jmhjacobs,
    15-11-2012

Mijn vrouw en ik hebben hier in november 2009 drie nachten gelogeerd en hebben hier erg goede herinneringen aan. We hadden het geluk dat de waterfeesten werden gehouden. Zeer indrukwekkend. Vanaf ons balkon konden we zo de verlichtte boten zien die over de Mekong voeren en overdag de kanowedstijden zien waarin soms wel 60 mensen zaten.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamer met inderdaad harde bedden, maar dat is bijna overal in Cambodja.