Cambodia

Reviews over accommodaties in Cambodia

Een prachtige plek midden in Phnom Penh

Astrid,
    1-3-2014

Dit hotel is een oase van rust, prachtig zwembad waar het heerlijk toeven is, vooral na een dag in de stad. De kamers zijn keurig in orde en het ontbijt is heerlijk.

Gereisd met partner in Wed Feb 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top hotel op een top locatie

Willem,
    7-10-2012

Dit hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Ligt op een ideale plek om zo het centrum in te lopen. Hebben mooie kamers met gratis WIFI en een lekker zwembad op het dak. Kamers hebben air conditioning, zijn schoon en hebben een goede kwaliteit. Zeker een aanrader om dit hotel te nemen als je naar Siem Reap gaat en dicht bij het gezellige centrum wilt zitten. Ontbijt is standaard en het restaurant hebben we niet gebruikt, omdat je op 5 minuten lopen veel restaurants tegenkomt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Oase vanrust midden in de stad

Bianca1442,
    8-4-2012

De kamers zijn heerlijk: je hebt echt je eigen plekje. Het is goed toeven aan de rand van het zwembad tussen de tropische begroeiing, de sapjes en cocktails zijn heerlijk! Het hotel wordt gerund door een Frans, wat je terug ziet in het ontbijt, wat behoorlijk basic is (broodje, thee, jam). In mijn ogen het enige 'minpunt'.

Het centrum is op loopafstand, van waar je tuktuks kunt pakken naar de gewenste plaats van bestemming

Gereisd met partner in oktober 2007

goed hotel

jan,
    15-1-2012

een goed hotel waar vooral de service en vriendelijkheid van het personeel erg goed is. Ligt een minuut of met de tuc-tuc van het uitgaanscentrum af. Tuc-tuc is ook nog goed te doen hebben over het algemeen vaste prijzen.

Gereisd met partner in Thu Jan 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe hotel

Mariska,
    13-1-2012

Het Tara Angkor hotel is erg luxe en is zijn 4 sterren meer dan waard. Het vormt een groot contrast met wat je in Siem Reap ziet. Het hotel beschikt over een goed restaurant, erg uitgebreid ontbijtbuffet en een zwembad. Het is gemakkelijk om in het centrum te komen met alle tuktuks die staan te wachten bij de ingang, lopend is dit te ver en waarschijnlijk ook niet veilig 's avonds. Al met al een aanrader voor iemand die luxe wil.

Gereisd met vrienden in april 2008