vakanties Cambodia

Reviews over accommodaties in Cambodia

Prachtig, we komen ooit terug.

Karlien,
    26-7-2015

Prachtige kamers, net alsof je in een kasteel verblijft. Rustig (juli) en aantrekkelijk zwembad. Heel vriendelijk personeel. Zeer goede ligging met tuk-tuks voor het hotel (Moun is eerlijk, in tegenstelling tot vele andere). Voor 2 dollar ben je in het centrum met nachtmarkt en Pubstreet. Wasservice op 100 m van het hotel, 1 dollar per kilo was, gewassen en gestreken.

Wij gingen steeds eten in restaurantjes waar we voor ongeveer 3 dollar lekker konden eten. Er zijn goedkopere vlakbij het hotel maar dat risico hebben we niet genomen.

Zeer uitgebreid ontbijt in het hotel. Het restaurant in het hotel is ook goed maar ongeveer 6 euro voor een hoofdschotel.

Wij willen graag terug gaan.

Karlien,
    26-7-2015

Het hotel heeft een prima ligging. Er staan tuk-tuks voor het hotel (Moun vraagt een eerlijke prijs in tegenstelling tot vele andere) en voor 2 dollar ben je bij Pubstreet en de nachtmarkt.

Zeer uitgebreid ontbijt, prachtige kamers, heel vriendelijk personeel. Leuk zwembad en heerlijk rustig toen wij er waren (juli 2015).

Zeker een aanrader!

fam_klaver,
    24-11-2014

Angkor Paradise hotel is vier sterren hotel!

Prima gelegen 15 min. rijden van het vliegveld.

Kamers zijn erg groot en schoon. Uitgebreide ontbijt, super vriendelijk personeel.

Heerlijk zwembad.

Ik kan niets vinden wat niet goed was tijdens ons verblijf in dit hotel.

Met verbazing heb ik gelezen vorige beoordeling, maar die is wel wat gedateerd, misschien is onder tussen veel veranderd in dit hotel.

Zeker een aanrader!

Een prachtige plek midden in Phnom Penh

Astrid,
    1-3-2014

Dit hotel is een oase van rust, prachtig zwembad waar het heerlijk toeven is, vooral na een dag in de stad. De kamers zijn keurig in orde en het ontbijt is heerlijk.

Zeer mooi, maar vooral zakelijk hotel

Marleen,
    30-10-2013

Een zeer mooie accommodatie. Zeer vriendelijk personeel. Prachtige kamers met mooie badkamer. En vooral: sublieme bufetten!