Cambodia

Reviews over accommodaties in Cambodia

Als God in Frankrijk

Teacher Henk,
    7-5-2018

Mooie kleinschalige prachtig ingerichte oude Khmer villa met mooie tuin en zwembad. Nederlandse eigenaresse Margy, die je op je wenken bedient en heel veel kennis heeft van Cambodja, Ankor Wat en andere verborgen pareltjes. Haar man Pascal die je graag laat genieten van zijn heerlijke wijnen. Heel vriendelijk personeel dat je graag verwent met een luxe ontbijt of een andere heerlijke maaltijd.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein paradijs

Henk Leenders,
    23-1-2017

La Villa Loti wordt gerund door een Nederlands echtpaar dat van deze villa een klein paleisje heeft gemaakt. Zo smaakvol ingericht zowel buiten, de tuin rond het zwembad, als de 8 prachtige kamers. Een mooi, overdekt restaurant, waar een heerlijk , uitgebreid ontbijt wordt geserveerd. Alle producten vers, broodjes Vers fruit en uiteraard heerlijk SAP. Het diner zou door een sterrenkok gemaakt kunnen zijn. Margy , de maître , is de sublieme gastvrouw en kok! Pascal , bedient met een on-Nederlandse charme en kan alles voor je regelen. Geen moeite is hen te veel! Ook het Cambodjaanse personeel is heel,vriendelijk, attend en voorkomend. Al met al een resort voor mensen met smaak en behoefte aan een rustige, smaakvolle omgeving in een chaotische stad in een bezondigt land. En ook niet onbelangrijk, op slechts 7 km van het prachtige tempelcomplex Ankor Wat.

Gereisd met partner in januari 2017

Fijne plek!

fam_klaver,
    24-11-2014

Villa Langka is een fijne plek in drukke en smerige Phnom Phen. Kamers zijn groot en comfortabel. Kleine zwembad met een lekkere bedden, omringd door vele bomen is veel te klein. Als je pech hebt, is er geen ruimte om te zitten/liggen aan het zwembad. Personeel, vooral bij de receptie en restaurant is niet echt vriendelijk te noemen. Kleine domper na alle ontmoetingen met super vriendelijke bewolking van Cambodja.

Gereisd met partner in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustpunt

threemountains,
    14-6-2014

Fijn hotel, lekker rustig in een drukke stad.

Gereisd met partner in mei 2014

Goed hotel maar ......

Raymond,
    26-11-2013

Helaas hebben wij een andere kamer moeten vragen wegens schimmel in de badkamer en vooral op het gordijn. Vervangen van dit gordijn was blijkbaar niet mogelijk. De nieuwe kamer begon dezelfde verschijnselen te vertonen. Douchen staat gelijk aan een badkamer die onder water liep. Vriendelijke medewerkers en geode service. Het enige Westers aan het ontbijt was het eitje en de confituur. De rest helaas Aziatisch. Lunch en Diner waren in groep rijdens onze uitstappen.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)