Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°26°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sokha Beach Resort voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Sokha Beach Resort in het Nederlands

Prima en goed resort

Ruim resort
10-8-2015

Het resort is heel ruim opgezet. Alles was schoon en open. Mooi zwembad met leuke poolbar en een mooi en net strand met ligbedjes. Het ontbijt had ruime keus en was intercontinentaal. Het resort ligt best een stukje van het stadje af maar met de shuttle service kon je gemakkelijk naar het centrum en terug.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel!

K
4-3-2015

Ruim opgezet hotel die bestaat uit verschillende gebouwen met een nette fitness ruimte, groot zwembad en prachtig prive strand. Personeel is behulpzaam maar spreek gebrekkig engels. De koffie is heerlijk en het ontbijt is erg goed. De prijzen in het hotel zijn aan de hoge kant en er kunnen veel chinezen zijn i.v.m. het interne casino. De lunch en Diner zijn van slechte kwaliteit, met name de lokale specialiteiten zijn erg slecht. Internationale gerechten zoals de burgers zijn gewoon goed. Qua ligging echt een top hotel maar de prijs / kwaliteit verhouding klopt niet geheel.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Thailand in Cambodja

Hilluk
9-4-2009

Na verschillende prachtige hotels in Cambodja bezocht te hebben was dit voor ons een afknapper. Wie van de grote hotels in Thailand houdt is hier op zijn plaats. Groot pompeus hotel. Weinig sfeervol en een onpersoonlijke bediening.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

333travel

Heerlijke plek om te relaxen

Yvonne
29-3-2009

Wij verbleven hier aan het eind van een rondreis door Cambodja. Het waren een paar heerlijke dagen in een prachtig hotel met een mooie tuin en een prachtig strand. Het personeel was erg vriendelijk en de kamer ruim en goed ingericht.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

aanrader

Jessica
13-2-2009

Goed hotel, mooi groot zwembad, goed strand. BBQ heerlijk. Ontbijt uitgebreid. Gemiddelde leeftijd was bij ons 50+, en heel veel muggen in de slaapkamer.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009
2008

Prima!

Jan
18-7-2008

We waren 1e helft februari 2008 3 nachten in dit resort. Prima om te relaxen na een bezoek aan Cambodja (o.a. Angkor What en Phnom Phen). Schitterende tuin, prachtig strand met meer dan voldoende stoelen en kussens en handdoeken en prachtige tuin. Onderhoud aan kamers wordt noodzakelijk. Personeel doet uiterste best, moet nog wel wat leren. Eten prima.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sokha Beach, Sihanoukville

M. Jansen
3-7-2008

Wij zijn in december 2007 een ruime week in Sihanoukville geweest en hebben in het Sokha Beach resort gelogeert. Het is zeker een van de mooiste hotels van Sihanoukville waar je aan de andere kant niet zo erg veel hotels vindt. Het is een mooi hotel met prachtig wit strand en een warme zee. Mooi zwembad. Prima ontbijtbuffet en heel vriendelijk, nog onervaren personeel. De kamers met zeezicht hebben meer zijzeezicht; je kijkt er schuin op en kijkt eerst over zwembad en enkele bomen. Verder zijn de kamers comfortabel maar beginnen hier en daar een beetje sleets te raken. Hier en daar een zwart vochtplekje en dergelijke.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

april 2007 Ik had wat slechte recencies over dit hotel er

G van der Brugge
5-6-2007

april 2007 Ik had wat slechte recencies over dit hotel gelezen maar alles viel erg mee. Tuurlijk zijn er legio verbeteringen te noemen maar als je bedenkt dat het cambodja is dan is het een super resort. Heerlijk rustig strand met genoeg bedden.Op de foto's ziet het strand er trouwens nog mooier uit. Nette kamer en een goed ontbijt. Om de lokale cambodjanen een beetje te helpen is het leuk om buiten het resort te eten. Dit is niet op wandelafstand. Een tuktuk is te huur voor 2usd.

Gereisd Anders in juni 2007

Wij zijn in 2006 in dit hotel geweest en gaan er dit jaar

Monique
14-4-2007

Wij zijn in 2006 in dit hotel geweest en gaan er dit jaar weer naar toe. Je voelt je echt een gast in dit hotel. Het eten is heerlijk en er is een ruime keuze. Iedere avond wordt je bed klaar gemaakt voor de nacht met een bloem en weersverwachting voor de volgende dag. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel zeer vriendelijk. Voor ons niets dan lof.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

Prima beachhotel met een eigen (wit)privé strand

Rob Veldhuis
8-12-2006

Prima beachhotel met een eigen (wit)privé strand. Verschillende restaurants, het visrestaurant met zeezicht is zeker een aanrader. Kamers zijn ruim en men krijgt 2x per dag een flesje drinkwater per persoon.

Gereisd Anders in Fri Dec 08 2006 12:43:03 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenSushi

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sokha Beach Resort in Sihanouk Ville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sokha Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.