Hotel Le Papillon D'Or

3 reviews over Hotel Le Papillon D'Or in het Nederlands

geweldig hotel en restaurant

will185
19-11-2012

hotel papillon word door een belgisch echtpaar gerund en zij doen alles om het de gasten naar hun zin te maken . het eten in het restaurant is echt perfect alle lof voor de kok!

Gereisd met partner in maart 2012

Beter is er niet!

Anne
2-4-2012

Na een prachtige rondreis kwamen we aan in Sihanouk Ville om enkele dagen tot rust te komen. We werden heel vriendelijk onthaald door onze Belgische host en kregen een prachtige kamer! We aten enkele keren in het hotel en ik moet eerlijk toegeven dat het tot de beste maaltijden behoorde van de volledige reis! De locatie van het hotel vonden wij ook een topper, iedereen wil dicht bij het toeristische ochenteal strand zitten maar wat ze vaak vergeten is dat de jeugd daar tot in de vroege uurtje feest, dus lawaai! Wij hebben geen enkele opmerking over dit hotel, alles was top!

Gereisd met partner in februari 2012

Beter vind je niet in Sihanoukville

Anne Marie
27-6-2011

Het was reeds ons 4de bezoek aan Cambodia voor we "Le Papillon D'or" leerden kennen.De villa is eigendom van de ex-gouverneur van Sihanoukville en werd prachtig ingericht door de twee Belgische managers, een nog piep jong koppeltje.De kamers zijn heel ruim, service heel goed en heerlijk eten! Een must voor iedereen!!

Gereisd met partner in februari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Le Papillon D'Or voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Papillon D'Or in Sihanouk Ville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Papillon D'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.