Hotel aan zeeWeer vandaag32°24°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sands Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Golden Sands Beach in het Nederlands

Matig, veel te duur hotel

John
4-6-2009

Hotel Golden Sands is vergane glorie. Ik woon zelf in Sihanoukville en kom beroepsmatig vaak in dit hotel. Chinese eigenaar die de laatste dollar uit zijn gasten wilt persen. Heeft ook te maken met de algemene mentaliteit van de mensen hier. Deze stad/dorp leeft duidelijk boven haar stand. Geen openbare voorzieningen zoals riolering of een fatsoenlijk elektricteitsnet (komt nu uit Vietnam) maar wel een tiental grote en kleine casino's waar praktisch geen klanten zijn. Zo ook dit hotel met een eigen 'casino'. In het weekeinde en met de feestdagen komt de corrupte bovenlaag uit Phnom Penh naar dit hotel om aan elkaar te laten zien dat zij nog geld hebben om te gokken. Hotel is dus bijzaak met gevolgen voor de kwaliteit. Maar wel belachelijke kamerprijzen (voor 1 overnachting moet de plaatselijke bevolking de hele maand werken)

Gereisd alleenreizend in mei 2009
2008

Rumoerig hotel

Hugo
24-9-2008

Dit hotel met casino ligt in het vakantiegebied van de stad, heeft een typisch Chinese ambiance en dat zie je al in de enorme lobby met ongemakkelijk teakhouten zitjes. Vrij nieuw complex. Onze kamer kijkt uit op het zwembad. De aankleding is nogal kaaltjes en ook hier is al het meubilair uitgevoerd in zwaar teakhout. De kamer is vrij ruim, 4.5 x 4.5 mtr, twee harde bedden, nachtkastjes, tafeltje, twee ongemakkelijke stoelen, KTV, kluis in het zicht en koelkastje. Kleine badkamer, onverzorgd, smerig, zwarte schimmelranden, gebroken tegels, ongelukkige opstelling toilet. Tegelvloer, airco, verlichting voldoende, elektrische boiler, dunne kwaliteit badhanddoeken, lakens gemaakt uit twee lappen stof. Het zwembad van het hotel nodigt blijkbaar uit tot het maken van lawaai ’s morgens zeer vroeg van de vele luidruchtige Chinese gasten. Ontbijt: Rommelig en zeer matig.

Bezocht mei 2008

Gereisd met partner in september 2008

Goed hotel bij een mooi strand (in de buurt)

Kelly en Wouter
6-8-2008

Prima hotel, mooi groot zwembad en een prima ontbijt. De kamers zijn redelijk netjes en ruim genoeg. De ligging is op 5 minuten van het meest bruisende strand van Sihanouk ville. De stad heeft geen echt centrum en het speelt zich dus grotendeels af op de stranden. Tocht naar nationaal park viel wat tegen!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Sands Beach in Sihanouk Ville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Sands Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.