Hotel Beach Road Hotel

1 review over Hotel Beach Road Hotel in het Nederlands

Niks mis mee

Miguel
6-3-2011

Dit hotel heeft een zwembad met kamers erom heen op 2 verdiepingen. Mocht je naar het strand willen dan is die op loopafstand. Dit strand is wel druk met zeer veel verkopertjes en bedelaars. Service is goed overdag. 's Avonds kan je beter ergens anders heen gaan, maar dat is geen probleem want het ligt in een drukke omgeving. Vond het wel wat aan de dure kant maar dat kwam waarschijnlijk omdat het vrijwel vol zat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach Road Hotel in Sihanouk Ville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach Road Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beach Road Hotel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.