Reviews over Sihanouk Ville

Prima en goed resort

Ruim resort,
    10-8-2015

Het resort is heel ruim opgezet. Alles was schoon en open. Mooi zwembad met leuke poolbar en een mooi en net strand met ligbedjes. Het ontbijt had ruime keus en was intercontinentaal. Het resort ligt best een stukje van het stadje af maar met de shuttle service kon je gemakkelijk naar het centrum en terug.

Leuk hotel!

K,
    4-3-2015

Ruim opgezet hotel die bestaat uit verschillende gebouwen met een nette fitness ruimte, groot zwembad en prachtig prive strand. Personeel is behulpzaam maar spreek gebrekkig engels. De koffie is heerlijk en het ontbijt is erg goed. De prijzen in het hotel zijn aan de hoge kant en er kunnen veel chinezen zijn i.v.m. het interne casino. De lunch en Diner zijn van slechte kwaliteit, met name de lokale specialiteiten zijn erg slecht. Internationale gerechten zoals de burgers zijn gewoon goed. Qua ligging echt een top hotel maar de prijs / kwaliteit verhouding klopt niet geheel.

Prima locatie voor ontspanning

Martin Pijnappels,
    1-12-2012

Zijn na rondreis door Cambodja nog vijf dagen in Orchid verbleven. Eigenaar Jan is nederlander en woont hier al tien jaar. Hadden kamer nummer 1 aan het zwembad. Zitje en ligbed voor de deur.Kamers zijn prima. Badkamer en toilet gaf af en toe wat problemen doordat water niet wegliep. Door bouwactiviteiten ernaast af toe wat overlast van geluid en stof. Strand met heel veel tentjes op loopafstand goed te doen. Hooguit een paar minuten. Eten is erg goed en smaakvol.Kijk eens in de keuken. Alles roestvrij staat en bijzonder schoon. In directe omgeving ook genoeg eetgelegenheden. Erg lekker, maar kijk niet in de keukens.

Met een beetje pijn in het hart afscheid genomen.

geweldig hotel en restaurant

will185,
    19-11-2012

hotel papillon word door een belgisch echtpaar gerund en zij doen alles om het de gasten naar hun zin te maken . het eten in het restaurant is echt perfect alle lof voor de kok!

Goed hotel

jmhjacobs,
    15-11-2012

Goed hotel met een goede service. Ligt aan boulevard, dus 2 minuten lopen voor je op het strand bent.

Sihanouk Ville scoort een 6 uit 10, op basis van 19 reviews