Sihanouk Ville

Reviews over Sihanouk Ville

Leuk voor een weekje

baegen,
    28-5-2012

Leuke badplaats in opkomst.

Mooie stranden,waar je 's avonds heerlijk kunt eten voor een paar $.

Het plaatsje zelf stelt niet zo heel veel voor,maar wel leuk om een paar dagen te relaxen.

Is nog niet overspoeld door het massa-toerisme(voor zolang als dat nog duurt)

Gereisd met partner in november 2011

gezellig

yolrin,
    15-3-2012

Serendipity is het strand waar het meeste te beleven valt.Wel veel handelaartjes en pedicure,massage enz.

Heerlijk barbequen op het strand voor $3 en coktails voor $2.

In Sihanoukville zelf is niet veel te beleven,maar er zijn wel leuke tripjes naar bv Bamboo-island en de waterval.

Is niet zo gelikt als in Thailand en dat maakt het dan wel weer leuk.

Gereisd met partner in november 2011

Vieze ouwe mannetjes met jonge meisjes...

Jan,
    11-3-2012

Iets wat ons opviel was dat het vol loopt met ouwe mannetjes met een jong meisje... Gelukkig lieten de eigenaars van het hotel waar we verbleven geen prostitutie toe! Als ik 1 strand mag aanraden, ga dan naar Otrez Beach, prachtig strand, heel leuk om te wandelen en heel wat cleaner dan de andere stranden.

Gereisd met partner in januari 2012

rust voor de grensoversteek naar Thailand

Bart,
    6-10-2010

Ik ben naar Sihanouk Ville geweest om even tot rust te komen voordat de oh zo mooie tocht met grensoversteek naar Thailand gemaakt ging worden.

Sihanouk ville stelt kwa plaatsje niet veel voor. Je kunt er prima aan het strand liggen, nadeel vond ik echter wel dat er zoveel kindjes rondliepen die aan je spullen zaten dat ik haast niet het water in kon, ik moest echt op mijn spullen letten..

Ik zou er geen omreis voor maken om er heen te gaan, maar als je op doorreis bent is het voor een dagje een aanrader!

Gereisd alleenreizend in januari 2004

uit de grond gestampt

peter,
    9-9-2009

vrij nieuwe plaats, weinig sfeer, wel een verzameling uitgaanstentjes (echte tenten)

waar je goed kunt drinken en redelijk kunt eten. Diverse oudere europese junks hebben er een business. Wel gezellig, maar voor dit land eigenlijk niet de moeite waard

Gereisd met vrienden in oktober 2005
Sihanouk Ville scoort een 2,9 uit 10, op basis van 19 reviews