KinderhotelWeer vandaag36°27°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria Angkor Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Victoria Angkor Resort in het Nederlands

Knap hotel

pascal
4-1-2015

Super de luxe hotel ! Geweldig uitgebreid ontbijt ! Koloniale stijl! Gewoon top ! Overal super vriendelijk

Gereisd Met partner in december 2014

Mooi Hotel met ongelooflijke service

jozef_van_oerle
18-9-2012

Mijn algemene indruk van dit hotel is stijl;Het bevind zich in een rustige buurt met vlak tegenover de ingang een parkje.Als je de lobby betreed ,begeef je ,je zoals in een aghata christie film.Mooie inkom ,geweldige ontvangst vanwege het personeel ,kortom niets op aan te merken .Op deze reis het enigste sterren hotel dat we aangedaan hebben,maar zeker zijn prijs waard.Je kan hier kiezen indien je het wenst uit restaurants.Het ontbijt straalt alles uit met een ruime keuze aan gerechten,zelfs indien je wil staat de cava gratis mee aan de ontbijttafel.Hier wordt je behandeld als een koning.Ik heb ook het gevoel zodra je de kamer verlaat het onderhoudspersoneel zichter plaatse begeeft ,meerdere malen per dag.Vanwege het Hotel ,vind je alle dagen een kleine attentie op de nachtkastjes,je krijgt ook alle dagen een verse fruitschotel op je kamer volledig gratis aangeboden.

Gereisd Met partner in september 2012

Super !

GDS
6-12-2010

Juist terug van een weekje verblijf aldaar. Alles is er werkelijk super. We kunnen over niets iets negatief zeggen. Prachtige kamers, zwembad, totale luxe. Ontbijt in overvloed met bubbels. Diner hebben we in Siem Reap zelf genomen, om de sfeer in het stadje op te doen.

Gereisd Met partner in november 2010

2007

Prachtig hotel van de Vietnamees-Franse keten

Chris
12-12-2007

Prachtig hotel van de Vietnamees-Franse keten. Enorm zwembad, helemaal niet druk. Kamers mooi ingericht met veel hout, al zal dat er op termijn niet mooi blijven uitzien. In het Franse restaurant wordt een heerlijke Frans-Aziatische keuken geserveerd. Duur en je zit er dus praktisch alleen. In het restaurant aan het zwembad kun je terecht voor het lekkere ontbijtbuffet, of ook voor lunch en diner. Van hieruit kun je de tempels van Angkor Wat verkennen.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria Angkor Resort in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria Angkor Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.