Hotel Thunborey

Kleine hotelsWeer vandaag34°24°
Hotel Thunborey

We hebben een aantal aanbieders voor Thunborey voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Thunborey in het Nederlands

Ideaal gelegen

christine
16-7-2009

Hotel Thunborey is fantastisch gelegen in een zijstraatje in het centrum van Siem Reap. Op de hoek ben je al direct bij leuke winkeltjes en een markt. Geen last van nachtlawaai en lekker ontbijtbuffet. Van hieruit kan je gemakkelijk een tuktuk huren om de tempels van Angkor te bezoeken. De mensen van de receptie waren zeer attent.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thunborey in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thunborey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.