Hotel The Pool & Palm villa

11 reviews over Hotel The Pool & Palm villa in het Nederlands

Heerlijk

Jos
1-12-2011

Het hotel ligt heerlijk tussen de bomen in een erg grote tuin. Er zijn twee villa's die er van buiten beide goed verzorgd uitzien. Mijn kamer was in de traditionele villa. Erg mooi en stijlvol.

Mijn uitzicht was het zwembad. Behoorlijk groot en mooi gelegen in de tuin.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Als je ziet hoeveel luxe en ruimte je krijgt was het hotel vrij goedkoop. Het eten in het restaurant was heerlijk.

Het zwembad en het grasveld zijn erg geschikt voor kinderen.

Fantastische kamers en veel ruimte

Chris Desmet
21-10-2011

Het hotel ligt in een prachtige grote ommuurde tuin. We voelden ons er heel veilig. Onze kamer had uitzicht op het zwembad. Hier hebben we heel wat uren doorgebracht. Ik las dat het zwembad door de Phnom Phen Post is uitgeroepen tot de top 7 zwembaden van Siem Reap. Bij het zwembad is ook een restaurant. De mangoshake en de chickenbruchetta waren heerlijk.

Het hotel ligt in een woonwijk. De tuin is zo groot dat je niets van het verkeer aan de weg merkt.

Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Zelf hadden we voor de kinderen wat speelgoed meegenomen, maar het hotel had ook wat spelletjes in de kamer en bij het zwembad neergezet. Heel attent.

Voor de prijs die we betaalden kregen we een erg mooi kamer. Totaalbeeld: heerlijk toeven.

Echt een aanrader, betaalbare luxe!

CarolienL
15-8-2011

We hebben een supermooie tijd gehad in dit kleinschalige, gezellige resort. We werden direct hartelijk welkon geheten door de eigenaar, zijn partner en zijn personeel. En kregen een gratis upgrade naar een geweldig grote villa, heel fijn! Erg mooi en zeer ruim aangelegd, schoon en een heerlijk zwembad. Ook het eten was perfect! Siem Reap zelf is een erg leuk stadje, heel gastvrij en relaxt. Met de gratis tuktuk heen ben je er zo. Ook de tempels van Angkor zijn prima bereikbaar en meer dan de moeite waard. Een toptijd gehad em een absolute aanrader :-)

Veel waar voor je geld

Philip
15-8-2011

We kregen een hele mooie kamer met een aparte badkamer en een grote woonkamer voor een hele schappelijke prijs. In Nederland krijg je daar niet eens een B&B voor terwijl dit echt een mooie villa is. Verder was er in de kamer een TV, een minibar en lagen in de badkamer een haardroger. De kamer en het bedlinnen was schoon en de kamer werd elke dag netjes opgeruimd en schoongemaakt.

Het zwembad is heel mooi en je kunt er lekker luieren en baantjes trekken. Er is een open restaurant waar je met zicht op het zwembad lekker kunt eten.

Geweldig verblijf

Mart
11-7-2011

De villa waarin we verbleven was erg mooi. Onze kamer was ruim en schoon en anders dan we bij andere hotels gewend ben. Niet zo standaard met 50 dezelfde kamers. Dat sprak ons erg aan. Hotels kunnen zo voorspelbaar en saai zijn.

De bediening was vriendelijk en hulpvaardig. Kortom de moeite waard.

Luxe en ruimte

Johan en Maaike
7-7-2011

Wat opvalt is de luxe en de ruimte. Er is een hele grote tuin met twee mooie villa's. De ene villa ziet er erg nieuw uit. Wij kozen voor de wat oudere villa met veel meer karakter. De kamers zijn ruim en schoon.

De receptionist was heel vriendelijk en heeft ons goed geholpen bij het regelen van een trip naar de tempels.

Het zwembad is fantastisch en ziet er ook erg nieuw uit.

WOW!

Robert
19-5-2011

Dit hotel biedt veel. Een mooie erg grote tuin, fraaie villa's en een fantastisch zwembad. De kinderen wij hebben erg genoten van het zwembad. Er was zelfs een waterval.

De bediening was erg servicegericht en vriendelijk. We hebben bij de receptie een tour geboekt naar de tempels. Het was indrukwekkend ongelovelijk wat er allemaal nog staat.

Mooi zwembad en ruime kamers

Frank en Thea
6-5-2011

De Pool en Palm villa heeft onze vakantie erg aangenaam gemaakt. We kregen een hartelijke ontvangst met een koel drankje. De kamer was behoorlijk ruim en schoon. Het uitzicht op de tuin erg mooi.

Er is een groot zwembad met een waterval. We hebben hier elke dag van ons verblijf gebruik van gemaakt. Lekker ontspannen en afkoelen na een dag met veel wandelen en tempelbezoek.

Villa voor hotelprijs

Hans
28-4-2011

Een fantastische plaats om te verblijven. The Pool en Palm Villa biedt veel stijl, een grote tuin, grote mooie kamers. De prijs van de kamers viel erg mee (45 dollar). Daarom hebben we onze boeking veranderd en een kamer genomen die nog groter was en dichter bij het zwembad lag. We hadden het niet echt nodig met z'n tweeen maar het was wel luxe die ruimte. Het zwembad is groot en ziet er erg nieuw uit.

Tip: Cambodja is heel geschikt om te fietsen. We hebben een dag een grote tempelronde gedaan 15-20 kilometer. Dat is erg goed bevallen.

Heerlijk zwembad, mooie kamers

Rick
26-4-2011

We waren op zoek naar een hotel in Siem Reap en we hebben 3 hotels bekeken voor we een keus maakten. Dit hotel is meer een soort resort en erg ruim opgezet met een paar gebouwen in een grote romantische tuin. De kamer van ons en die van de kinderen waren we nog vrij nieuw en onze kamer had een balkon met uitzicht over de tuin.

Het personeel was erg hulpvaardig.

We hebben erg genoten van het grote zwembad. Voor de kinderen was dit een belangrijk criterium. Het was een prima keus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pool & Palm villa in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pool & Palm villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.