Hotel Tara Angkor

11 reviews over Hotel Tara Angkor in het Nederlands

goed hotel

jan
15-1-2012

een goed hotel waar vooral de service en vriendelijkheid van het personeel erg goed is. Ligt een minuut of met de tuc-tuc van het uitgaanscentrum af. Tuc-tuc is ook nog goed te doen hebben over het algemeen vaste prijzen.

Gereisd Met partner in Thu Jan 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe hotel

Mariska
13-1-2012

Het Tara Angkor hotel is erg luxe en is zijn 4 sterren meer dan waard. Het vormt een groot contrast met wat je in Siem Reap ziet. Het hotel beschikt over een goed restaurant, erg uitgebreid ontbijtbuffet en een zwembad. Het is gemakkelijk om in het centrum te komen met alle tuktuks die staan te wachten bij de ingang, lopend is dit te ver en waarschijnlijk ook niet veilig 's avonds. Al met al een aanrader voor iemand die luxe wil.

Gereisd Met vrienden in april 2008

Topper!!!!

kessels
29-6-2011

wat een geweldig hotel was dit. Mooie kamers, lekker zwembad.Top service van het super vriendelijke personeel, lekker uitgebreid ontbijtbuffet.5 autominuten van Angkor Wat. lekkere spa.Wij hadden een pakket geboekt waar we 30 min. gratis voetmassage kregen.en gratis shuttle-service naar vliegveld.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima luxe hotel

Peter en Ingrid
17-4-2011

Tara Angkor is een schitterend hotel met luxe kamers. Gratis Wifi. Personeel is erg aardig. Lekker zwembad. Heerlijk uitgebreid ontbijt en ook goed diner voor redelijke prijs. Vlakbij Angkor Wat. Ze hebben fietsen te leen. In een woord geweldig!

Gereisd Met partner in maart 2011

Groot, modern en comfortabel

Bert
19-3-2010

Het Tara Angor is een groot en modern hotel van alle gemakken voorzien. Als uitvalsbasis voor Siem Reap erg geschikt. Voor $2 neem je een tuk-tuk naar het centrum. Voor $15 huur je zo'n ding voor een dag... Het hotel heeft (betaald) internet & wireless, een prima zwembad en is ruim opgezet. Ontbijt is uitstekend, de rest van de restauratie hebben we niet geprobeerd. Daar is de stad te goed, veelzijdig en goedkoop voor.

Gereisd Met partner in maart 2010

Prima goede ligging

Jasper Nieuwenhuizen
30-12-2009

Ligging direct aan de weg naar de tempels, ligging is okay ten opzichte van centrum. Prima kamers en schitterend hotel.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aardig maar niet snel weer

Rouwkema
22-12-2009

Het Tara Angkor is een mooi hotel met alle voorzieningen. De kamers zijn keurig en de Spa is geweldig. Het zwembad zorgt voor aangename verkoeling. Het is jammer dat het hotel zo ver van het centrum af ligt. Van het hotel naar centrum is een taxi dan ook aan te raden. 's Avonds is het niet aan te raden om het hotel te verlaten. Het is wel goed om de tempels in een paar dagen te bezoeken. Hou wel rekening met een redelijke reistijd

Gereisd Met partner in oktober 2009

Mooi modern hotel

Richard
30-9-2009

Wij (2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 2 jaar) hebben dit hotel gebruikt als uitvalsbasis voor het bezichtigen van Angkor. Het hotel is gesitueerd aan de weg die vanuit Siem Reap richting Angkor Wat loopt aan de rand van Siem Reap. Lopend naar het centrum is te ver maar met een brommer taxi is dit zo opgelost. Kamers zijn modern ingericht en voorzien van alle luxe. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Zwembad is klein met een heel klein kinderbadje. De tegels rond het zwembad zijn glad dus voor kinderen niet echt geschikt. Personeel is aller vriendelijkst, zeker naar onze kinderen. Internet is gratis in het hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel!

Anne
7-7-2009

Als je naar Cambodja gaat, is het Tara Angkor hotel een hele goede verblijfsplaats. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de kamers zijn van alle gemakken voorzien! Het ontbijt is fantastisch, heel erg uitgebreid! Verder heeft het hotel een zwembad en een lobby waar je gratis gebruik van het internet kan maken.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

geweldig qua service

anneke
19-3-2009

erg goed hotel. Van alle gemakken voorzien, mooi zwembad, gratis internet en een uitstekend ontbijtbuffet. Personeel doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Mag zelfs zonder extra kosten langer op de kamer blijven maar ze hebben ook kluisjes en douches ter beschikking. Eten in het hotel tegen normale prijzen (lunch en diner)

Gereisd Met partner in maart 2009

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tara Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tara Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.