Hotel Steung Siem Reap

8 reviews over Hotel Steung Siem Reap in het Nederlands

gewoon goed

linda en frits
9-4-2014

Dit hotel heeft grote en nette kamers. Het hotel bestaat uit 2 gebouwen en wij verbleven in het bij-gebouw. Als je wilt zwemmen hoef je alleen maar de weg over te steken dus is prima te doen. Het ontbijt was ook erg goed en er was redelijke keuze. Er verblijven veel engelsen in dit hotel. De liggen is echt perfect, beter kan gewoon niet. Vanuit het hotel sta je binnen 20 minuten met de auto bij de kassa van angor-watt. En dit hotel staat letterlijk om de hoek van de old-market en de pub-street dus als je nou wilt winkelen of lekker uit eten, borrelen op het terras of een lekkere massage wilt, dit alles is in handbereik.

Gereisd Met partner in maart 2014

Prachtig koloniaal hotel

Monique
8-3-2011

Heel mooi koloniaal hotel, alles is heel schoon. Zwembad niet zo groot maar wel schoon en prima om lekker even te relaxen. Ontbijt vonden wij heel goed, redelijk uitgebreid en als je wil bakken ze een lekker eitje voor je. Goede ligging in het centrum, wat wil je nog meer? Ruime en zeer schone kamers met een authentieke uitstraling. Zeer vriendelijk personeel die alles voor je doen! Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in december 2009

Prima hotel met gunstige ligging

Dekkers
9-2-2010

Gereisd Met partner in februari 2010

Direct weer

Rouwkema
22-12-2009

Leuk hotel aan de rand van het centrum. Dit heeft z'n voordelen. Het restaurant van het hotel is erg prijzig. Rondom het hotel staan de meeste leuke tentjes om te eten. Personeel is erg aardig en behulpzaam. De kamers zijn super. Ruim, netjes en leuk ingericht. Het is niet verstandig in het zwembad te duiken want het is bijzonder ondiep. Internet, als het werkt, is niet gratis.

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

leuk hotel bij de uitgaansbuurt

Harrie
14-7-2009

Het hotel "Steung Siem Reap *" is een aardig middenklasse hotel in het centrum van Siem Raep. Het bruisende uitgaansleven begint op 100 meter van het hotel. De overdekte markt is op 50 meter van het hotel. In het hotel zelf is het rustig ! De medewerkers bieden een redelijke service en staan altijd voor je klaar. De kamers zijn niet al te ruim maar van alle gemakken voorzien. de bedden zijn niet al te hard, het beddengoed schoon en fris. Het eten is van redelijke kwaliteit en er is enige keuze. In het uitgaansgebied zijn vele bars, restaurants, eetstalletjes, dancings en massagehuizen voorhanden.

Gereisd Met vrienden in juni 2009
2008

Goede ligging!

Ingrid
13-8-2008

Het hotel bestaat uit twee gebouwen. Wij zaten in het bijgebouw. Dat is iets minder prettig als je wilt zwemmen. Nette ruime kamers met balkon. Goede ligging vlakbij de Old Market en de Pubstreet! Op ongeveer 7 km. rijden van Angkor! Het ontbijt is niet bijzonder. Er wordt inderdaad ter plekke een lekker eitje gebakken.

Gereisd Anders in Wed Aug 13 2008 09:00:06 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel dat uit twee gedeeltes bestaat (aan van de en

Jeroen
29-1-2008

Prima hotel dat uit twee gedeeltes bestaat (aan weerszijden van de smalle straat). Mooie en schone kamers in koloniale stijl. Veel personeel dat zeer vriendelijk is en behulpzaam (voor zover ze je verstaan). Goed ontbijt (Europees en Aziatisch). Klein maar schoon zwembad waar het prima afkoelen is na een dagje tempels. Ligging is op honderd meter van de old market en van de ('s avonds) afgesloten hoofdstraat met veel restaurantjes en barretjes. Tuk tuk's voor de deur die je naar alle tempels van de Angkor Wat kunnen brengen en de gehele dag bij je blijven. Uitstekend hotel voor een zeer schappelijke prijs.

Gereisd Met partner in december 2007

Een mooi hotel met mooie zeer schone kamers in koloniale

Jeroen
29-1-2008

Een mooi hotel met mooie zeer schone kamers in koloniale stijl. Op paar honderd meter van de old market en de ('s avonds)autovrije hoofdstraat met restaurantjes en bars. Veel personeel dat erg gedienstig is en altijd lacht. Zwembad is niet te groot maar schoon en prima om na een dagje tempels even af te koelen. Ontbijt is gemengd (Europees en Aziatisch) en er wordt ter plekke een eitje gebakken.

Gereisd Met partner in januari 2008

NRV Holiday

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steung Siem Reap in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steung Siem Reap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.