Kleine hotelsWeer vandaag39°28°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sonalong Boutique Village voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Sonalong Boutique Village in het Nederlands

Michelle,
11-5-2018

Wat een super hotel erg knus super lieve mensen ligging erg goed MR Hak heeft het goed voor elkaar daarzo. Ik kan dit hotel aan iedereen aanbevelen. Siem reap erg gezellig super winkel en een hele mooie pub street. Onze gids die dag voor Angkor Wat was top MR Makara. Nogmaals bedankt voor die paar dagen die we bij jullie verbleven het was heel bijzonder.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een oase in een stad

gaston_marloes
19-4-2016

Zeer ruime kamer met een groot balkon met fan. Uitzicht op een prachtige tuin. Wij vonden het ontbijt niet heel bijzonder, omdat je van de menukaart moest bestellen. Het zwembad gaf verkoeling na een warme en stoffige dag. Het was wel bijzonder dat je op een achteraf weg ineens dit achter de poorten ontwaard. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In augustus 2011 hier geweest. Perfect hotel voor 3 nachten. Service is geweldig! Mr. Hak is een geweldige gastheer en overige personeel ontzettend aardig, bijna onderdanig. Eten en drinken in hotel spotgoedkoop. Met de tuk tuk binnen 5 minuten in bruisende centrum van Siem Reap met barretjes en restaurantjes. Lopen ongeveer 10-15 minuten. Kortom geweldig verblijf gehad met onze 3 kinderen. 1 dag naar Ankor Wat geweest en een halve dag naar Tonle Sap meer. Overige tijd genoten van het heerlijke zwembad en relaxte sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kamer in een mooi aangelegde tropische tuin

Johan van Uffelen
30-3-2012

Het hotel ligt in een rustige omgeving op 10 minuten wandelen vanaf het gezellige centrum van Siem Reap. De kamers in Sonalong Village zijn eenvoudig maar ruim en schoon. Iedere kamer heeft een ruim terras voorzien van een ventilator. De service in het hotel is vriendelijk en behulpzaam. Via de hoteleigenaar boekten we voor 15 euro een country side tour per tuktuk. De tocht duur ca. 2 uren in de ochtend en 2 uren in de middag. Heel leuk om zo het platteland te verkennen. We boekten ook een trip naar de Floating Village. De tocht per tuktuk krijg nar de boot is heel mooi. Ook de boottocht de de village is heel mooi. Voor een paar centen krijg je veel te zien. Het hotel zelf is ons prima bevallen.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig!

yori
1-4-2010

Supergezellig kleinschalig hotel in bungalowvorm.Verwacht geen luxe,maar wel een zeer persoonlijke benadering en klantvriendelijkheid die je niet vaak meer tegenkomt.Niets is dhr.Hak en het personeel teveel om het de gasten naar de zin te maken. Ruime schone kamer met leuk groot terras. Dicht genoeg bij het centrum om te lopen. Hier is de klant nog koning!

Gereisd met partner in april 2010

Een herlijke bestemming, een voorbeeld voor velen.

Ria en Goof Pruissen
14-3-2010

Na aankomst werden we welkom geheten met een welkomsdrankje door Dhr. Hak, de eigenaar. Dhr. Hak gaf ons direct informatie over Siem Reap en Ankor Wat. Onze kamer was groot, keurig, goed onderhouden. Het complex heeft een mooie en goed ondehouden tuin. Het ontbijt: GEWELDIG! Alles werd versbereid t/m warm stokbrood en vers geperst fruit. Het compex ligt aan een onverlichte weg, ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum van Siem Reap. of een Tuk-Tuk voor $ 1,00 Na ons bezoek, de tweede dag, aan Ankor Wat en een verfrissende douche werd ons een heerlijk diner gepresenteerd. Dhr. Hak is "aanwezig", maar voor 100% voor zijn gasten! Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen. De opvolgels van Dhr. Hak, zijn zoon/zonen de trip: Leer de Engelse beter.......

Gereisd met partner in februari 2010

Een heerlijke bestemming, voor herhaling vatbaar!

Ria en Goof Pruissen
14-3-2010

Na aankomst een welkomsdrankje en een uitleg door eigenaar Dhr. Hak. Deze gaf goede adviezen en informatie over een bezoek aan Ankor Wat. Het complex is keurig, schoon en heeft een goed onderhouden tuin. De afstand tot het centrum van Siem Reap is ongeveer 10 minuten lopen. Deze weg heeft geen straatverlichting. Het ontbijt: GEWELDIG! Alles vers, tot en met het warm afgebakken stokbrood en de vers gebakken pannekoeken en het fruitsap! Er werd ons na het bezoek aan Ankor Wat en na een verftissende douche een heerlijk diner voorgeschoteld. De "opvolger(s) van Dhr. Hak zullen beter de Engelstaal moeten gaan beheersen. Dhr. Hak is inderdaad druk en "aanwezig" maar geen kwaad woord daarover, hij is er voor 100% voor zijn klanten. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Super leuk Resort

Wim Lugtenburg
4-3-2010

Zijn hier 3 dagen geweest in Februari. Dit mooie resort is heel rustig gelegen op ca. 10 min. loopafstand van 't oude centrum. Het heeft mooie kamers met balkon, een mooie tuin en een heerlijk zoutwater-zwembad. De enthousiaste familie Hak doet er werkelijk alles aan om 't de gasten naar de zin te maken en kookt ook nog eens geweldig ! Een aanrader met stip !!!

Gereisd met partner in maart 2010

Geweldig leuk kleinschalig resort

Wim & Adrie Lugtenburg
19-2-2010

Prachtig klein resort met 8, in Cambodjaanse stijl gebouwde huisjes met boven heerlijk balkon met fan en beneden terras. Mooie tuin en heerlijk zoutwater-zwembad. Uitstekende keuken en ligging op ca. 10 min. loopafstand van oude centrum. De enthousiaste familie Hak runt dit Resort sinds Juli 2009 en geeft een geweldige service. Aanrader met stip !

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Open haard, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonalong Boutique Village in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonalong Boutique Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.