Hotel Somadevi Angkor

Hotel Somadevi Angkor

We hebben een aantal aanbieders voor Somadevi Angkor voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Somadevi Angkor in het Nederlands

Mooi Hotel

Denvi
21-5-2011

Hotel Somadevi in Siem Riep is ons prima bevallen, mooie grote kamer, wij hadden uitzicht op het zwembad, wat een heerlijke verfrissing is naar een dagje uit, service is goed uitgebreid ontbijt, diner was goed maar niet bijzonder. Het enige jammere was dat het internet USD 2 per uur is of USD 25 voor een dag.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel dichtbij centrum

n kranendonk
18-12-2009

prima hotel dichtbij t centrum van Siem Reap , de pubstreet is op enkele inuten afstand , hotel lekker luxe met airco en ik geloof wel 85 tv zenders ,ook heerlijk vertoeven is het zwembad , na een dag door de tempels sjouwen , is dit hotel echt herlijk om even bij te komen , lekker ontbijt en ook de lunchkaart is goed

Gereisd Met partner in december 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Somadevi Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Somadevi Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.