Hotel Sokha Angkor

Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag36°26°

We hebben een aantal aanbieders voor Sokha Angkor voor je op een rij gezet:

333travel
333travel

1 review over Hotel Sokha Angkor in het Nederlands

2008

Absolute aanrader!

Ilona
30-7-2008

zeer goed ontbijt, hele vriendelijke bediening, mooi zwembad, goede kamers, mooie inrichting, etc. Als je binnenkomt begint het speciale Azië gevoel, en het gaat niet meer weg. Er zit iemand op een instrumentje te spelen, en staat verse Jasmijn geurdingetjes, een enkele traditioneel geklede portier e.d. En daarna komt alle 5-sterren service.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Frans, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Thais, Vegetarisch
  • Aantal cafés> 10

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sokha Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sokha Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.