Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag36°27°
Hotel Sofitel Angkor Phokeethra Golf & Spa Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Angkor Phokeethra Golf & Spa Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sofitel Angkor Phokeethra Golf & Spa Resort in het Nederlands

2007

Dit hotel in december 2006 gebruikt als uitvalbasis voor

Willem & Chris Vleeming
28-1-2007

Dit hotel in december 2006 gebruikt als uitvalbasis voor ons 5-daagse bezoek aan de tempelcom- plexen in de omgeving van Siem Reap. Echt een geweldig uitgebreid ontbijdbuffet, met warme en koude gerechten zoals pannekoeken en wafels, maar ook Sushi, Dim Sum, diverse vlees- waren, diverse brood soorten en veel fruit. Je kunt er al vanaf 06.00 uur voor je ontbijdbuffet terecht en dan staat alles ook echt al klaar, zelfs de warme eieren en ommeletten. Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. soms in onze ogen wat overdreven met het herschikken van je bestek (als je weer wat gaat pakken en je komt terug hebben ze je servet weer netjes opgevouwen en het bestek weer gerangschikt). Om de dag staat er op je ruime kamer een vers fruitmandje voor je klaar. Al met al een goed hotel, op ca. 10 minuten rijden, met de Tuktuk, naar Ankor Wat

Gereisd Met partner in december 2006

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Angkor Phokeethra Golf & Spa Resort in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Angkor Phokeethra Golf & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.