Hotel Shadow of Angkor

HotelKleine hotelsWeer vandaag32°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Shadow of Angkor voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Shadow of Angkor in het Nederlands

goed hotelletje

desiree
12-8-2009

Wij zaten in Shadow of Angkor II (broetje van Shadow of Angkor I, maar nieuwer), goed hotelletje, niet te duur, niet te goedkoop. Zelfs een zwembad, wat in april echt heerlijk is na een dag rondlopen door Angkor Wat! Kamers prima,niet heel bijzonder, maar schoon, groot, bedden prima, met kabeltv, koelkast, prima badkamer, airco. Vriendelijk personeel.Huur een tour via het hotel bij een van ' hun' tuk tuks: vriendelijke chauffeurs, die veel voor je doen en blij zijn met elke fooi.In het straatje meteen om de hoek rechts zit een restaurantje dat in ene vlindertuin ligt; hier kun je heerlijk lunchen en loungen. Eten in de stad (5 min. lopen) bij Red piano is lekker (cocktails en fruitsappen ook), maar opties te over. Massage ook overal te verkrijgen voor niet teveel geld.Super locatie en hotel!

Verrassend goed!

Nicole
8-7-2009

Wij hadden dit guesthouse gevonden via internet toen we al op reis waren en hebben toen een reservering gemaakt. Deze werd direct per mail bevestigd en ze konden ook voor een transfer van de luchthaven Siem Reap naar het guesthouse zorgen. We werden netjes opgehaald met een tuktuk en naar het guesthouse gebracht. Kamers zijn super. De beheerder heeft 2 accommodaties: Shadow of Angkor I en II en II is dus geheel nieuw. Ze liggen vlak bij elkaar.

De tuktukchauffeur die ons ook van het vliegveld haalde bood aan om ons de volgende dag meteen mee te nemen naar het Angkor complex. Hij haalde ons hiervoor om 5 uur op zodat we de zonsopgang vanaf Angkor Wat konden zien. Hij heeft ons de hele dag rond gereden en zo hebben we veel kunnen zien in weinig tijd.

Eten is goed, schoon zwembad, goede service, mooie, schone, nieuwe kamers, receptie regelt ook bustickets naar Phnom Penh.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shadow of Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shadow of Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.