Hotel Resort La Villa Loti

Kleine hotelsWeer vandaag35°26°
Hotel Resort La Villa Loti

We hebben een aantal aanbieders voor Resort La Villa Loti voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Resort La Villa Loti in het Nederlands

Als God in Frankrijk

Teacher Henk
7-5-2018

Mooie kleinschalige prachtig ingerichte oude Khmer villa met mooie tuin en zwembad. Nederlandse eigenaresse Margy, die je op je wenken bedient en heel veel kennis heeft van Cambodja, Ankor Wat en andere verborgen pareltjes. Haar man Pascal die je graag laat genieten van zijn heerlijke wijnen. Heel vriendelijk personeel dat je graag verwent met een luxe ontbijt of een andere heerlijke maaltijd.

Klein paradijs

Henk Leenders
23-1-2017

La Villa Loti wordt gerund door een Nederlands echtpaar dat van deze villa een klein paleisje heeft gemaakt. Zo smaakvol ingericht zowel buiten, de tuin rond het zwembad, als de 8 prachtige kamers. Een mooi, overdekt restaurant, waar een heerlijk , uitgebreid ontbijt wordt geserveerd. Alle producten vers, broodjes Vers fruit en uiteraard heerlijk SAP. Het diner zou door een sterrenkok gemaakt kunnen zijn. Margy , de maître , is de sublieme gastvrouw en kok! Pascal , bedient met een on-Nederlandse charme en kan alles voor je regelen. Geen moeite is hen te veel! Ook het Cambodjaanse personeel is heel,vriendelijk, attend en voorkomend. Al met al een resort voor mensen met smaak en behoefte aan een rustige, smaakvolle omgeving in een chaotische stad in een bezondigt land. En ook niet onbelangrijk, op slechts 7 km van het prachtige tempelcomplex Ankor Wat.

Gereisd Met partner in januari 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resort La Villa Loti in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resort La Villa Loti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.