Hotel Reaksmey Chanreas

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag33°26°
Hotel Reaksmey Chanreas
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Reaksmey Chanreas voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Reaksmey Chanreas in het Nederlands

2008

Prima hotel

J. Kuilman
8-8-2008

Eenvoudig maar goed hotel. Ruime, schone kamers met kleine tv, koelkastje, en airco voor relatief weinig geld (15 dollar). Opvallend vond ik de relaxte houding van de staf: we hoefden niets te ondertekenen bij het inchecken, geen paspoorten gevraagd, geen creditcardinformatie, en geen enkel probleeem om langer te blijven, naar geld werd niet gevraagd. Vaak stond er ook niemand bij de receptie.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Prima gelegen nabij centrum en restaurants

21-11-2006

Prima gelegen nabij centrum en restaurants. Single kamer zeer groot!

Gereisd Met vrienden in oktober 2006

Prima hotel, relatief goedkoop voor wat je krijgt

Roos
13-3-2006

Prima hotel, relatief goedkoop voor wat je krijgt. 15 US dollar voor double airco room. Vlakbij Old Market. Restaurantjes naast de deur. Personeel spreekt gebrekkig Engels. Grote schone kamers.

Gereisd Anders in Mon Mar 13 2006 18:46:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een eenvoudig doch mooi hotel en de ligging is aan

N Bischops
26-1-2006

Het is een eenvoudig doch mooi hotel en de ligging is aan de rand van het centrum. De kamers zijn ruim en schoon en een mooie goede badkamer. Het personeel is vriendelijk maar het ontbijt is eenvoudig doch goed. Er is geen lift in dit hotel.

Gereisd Anders in Thu Jan 26 2006 22:16:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden

• Adres330 SIVATHA RD, MONDUL I 24 17254 SIEM REAP KH 17000(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reaksmey Chanreas in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reaksmey Chanreas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.