Hotel Pavillon d'Orient Boutique

We hebben een aantal aanbieders voor Pavillon d'Orient Boutique voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pavillon d'Orient Boutique in het Nederlands

Fantastische service

Colinda Rokers
22-4-2009

Echt een aanrader. Prijs/kwaliteit verhouding is top. Het personeel is super vriendelijk, de kamer is ruim met een heerlijk balkon (leuk om te ontbijten). Het zwembad ligt een prachtige tuin. Er zijn in totaal 19 kamers. De prijs is inclusief gratis tuk tuk service naar Angkor Wat. En ze kunnen ook gidsen regelen. Ontbijten kun je de hele dag.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pavillon d'Orient Boutique in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pavillon d'Orient Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.