Hotel Pacific Siem Reap

KinderhotelWeer vandaag36°26°

We hebben een aantal aanbieders voor Pacific Siem Reap voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pacific Siem Reap in het Nederlands

Fantastich hotel voor scherpe prijs

hans
11-8-2010

Pacific Hotel in Siem Reap is een fantastische plaats om te overnachten in Siem Reap. Hotel is niet ouder dan 2 jaar, grote mooie kamers, zeer ruime badkamers met aparte ouche cabine (deluxe kamer) en als je goed zoekt voor zeer voordelige tarieven (45 euro per kamer per nacht). Groot zwembad, vriendelijk personeel. Misschien iets buiten het centrum maar voor een paar dollar brengt de tuktuk je er zo. Kleine details: na 9 uur wordt het ontbijtbuffet niet meer aangevuld en er was geen bacon te verktijgen bij het ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pacific Siem Reap in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pacific Siem Reap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.