Hotel Mémoire d'Angkor Boutique

Hotel Mémoire d'Angkor Boutique

Kleine hotelsWeer vandaag34°26°

We hebben een aantal aanbieders voor Mémoire d'Angkor Boutique voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mémoire d'Angkor Boutique in het Nederlands

Zeer goed hotel

Jozef
22-1-2015

Alle bezienswaardigheden (Angkor Wat enz.en het uitgaans centrum zijn gemakkelijk bereiknaar met de taxi of tuktuk. Prachtige kamers en lekker eten.Vriendelijke bediening. Met een excursie busje is eveneens het Tonlé Sap meer vlot bereikbaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mémoire d'Angkor Boutique in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mémoire d'Angkor Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.