Bungalow Lotus Lodge

45 reviews over Bungalow Lotus Lodge in het Nederlands

Geen aanrader.

Zilvervloot
11-6-2012

Niet echt een aanrader. Positief is hier het zwembad, gratis fietsverhuur, gratis&snel Wifi en het aardige personeel. Maar verder is het er niet schoon, is er amper warm douchewater en hadden wij erg veel last van lawaaiige Thaise buren. De kamers zijn niet meer van deze tijd en helaas is het complex ver van het centrum van Siem Reap. Hoewel ik het natuurlijk niet zeker weet, denk ik dat ik van het welkomstdrankje last van de darmen heb gekregen. Zou daar tapwater-ijs in zitten?

Zilvervloot.

Gereisd Met partner in juni 2012

Matig

renee0612
28-2-2011

Lotus Lodge is ons ook ietwat tegengevallen. Toegegeven; de prijs voor een kamer is erg laag dus dan stel je je verwachtingen ook niet zo hoog. De kamer was ok, vervelend dat elke keer de airco werd uitgezet als je je kamer verliet, en zo na een lange dag tempelbezoek in een snikhete kamer kwam. Het ontbijt was erg weinig en niet vers. De badkamer klein en niet schoon. De ligging t.o.v. de tempels daarentegen was weer goed en de tuin eromheen incl. zwembad en restaurant was erg idyllisch. Personeel en eigenaar waren vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgende keer langer

CamboBeukie
6-1-2011

Perfecte plek om uit te rusten na een bezoek aan de nabij gelegen tempels. Even zwemmen of biljarten en een koud drankje in het restaurant. Vanaf de toren kun je Angkor Wat zien liggen.

De kamers zijn schoon, ruim en luxer ingericht dan ik in Cambodja gewend ben. Absoluut een plek waar ik de rest van de familie ook mee naar toe zou willen nemen. Dit keer helaas maar 2 dagen, volgende keer blijf ik zeker langer.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2010

Vriendelijk, verzorgd en comfortabel

Philip Beekman
29-12-2010

Voor ons verblijf kozen we Lotus Lodge vanwege de redelijke prijs, kleinschalige opzet en rustige ligging. Dat is allemaal uitgekomen, en bovendien was alles keurig verzorgd, schoon en met heel vriendelijk personeel. Met de tuck-tuck, fiets of (gratis) shuttle ben je zo in het zentrum van Siem Reap of bij Angkor

We kunnen Lotus Lodge alleen maar aanbevelen.

Philip Beekman

Gereisd Met partner in december 2010

Begrijp al die negatieve reacties niet!

Hendrik
30-10-2010

Wij zijn in dezelfde periode als een aantal mensen geweest hier en begrijp hun frustraties echt niet. Cambodia is een tropisch ontwikkelingsland (in een vroeg stadium), hier kan je absoluut geen super luxe verwachten, als je dit verwacht, dan moet je NIET naar een ontwikkelingsland gaan. Of het nu Nederlandse uitbaters zijn of niet, het is en blijft een ontwikkelingsland. 'Het zwembad water is warm' zegt iemand: dit is het absolute toppunt van alles: het is daar 35 graden, in het regenseizoen is het regenwater ook zeer warm tov Europa. En in het regenseizoen giet het dan elke dag een paar liter per dag! Het is ONMOGELIJK om een zwembad in deze omstandigheden koel te houden, wees al blij dat er een zwembad is. Ik snap echt niet hoe je kunt klagen over dit hotel. Er zal in elk hotel een aantal minpunten zijn, maar als je uit bent op complete luxe, ga dan naar een of ander 4* sterrenhotel waar je 500 euro per nacht per persoon betaalt.

Ik vond dit hotel op elk vlak erg geslaagd!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Echt een aanrader !

Melanie
26-8-2010

Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Kamer kost € 25 per nacht, incl airco, ventilator, ontbijt buffet, tv, koelkast en elke dag 2 nieuwe flessen water ! Manager van de lodge, Dick, is een sympathieke man met veel verstand van wat er te doen is in omgeving Siem Reap, Cambodja. Via de lodge kun je excursies boeken en de prijzen zijn reeël. Een tuk tuk naar het centrum (3 km) kost $ 3. Het personeel is beleefd en hartelijk en in het restaurant kun je ontzettend lekker eten ! Het water van het zwembad is warm maar, ook dat went. De lodge is niet geschikt voor mensen met een 5 sterren instelling maar wel voor mensen die van de gezelligheid en de charmes van een "famillie" hotel/lodge houden.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

prima lodge !

Peter
23-8-2010

Prima accomodatie; schone en ruime kamers, mooi zwembad, uitgebreid ontbijt en ook het diner was erg goed. Personeel erg vriendelijk. Op de fiets zit je in een klein uurtje tussen de tempels van Angkor.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig hotel

jose sluijs
4-8-2010

Wij hebben hier genoten: net hotel, waar het aan niets ontbrak. De douche is wat verouderd, maar verder prima kamers. Het eten is erg lekker. Minpunt is dat het prachtige zwembad warm water heeft, zodat je niet afkoelt. wij vonden de afstand van het centrum (3 km) geen probleem, want nu zat je heerlijk rustig. De bedienig was goed, en vooral Tom (thaise jongen die best goed nederlands spreekt), zorgde ervoor dat we ons heel welkom voelden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Top plek!

Ellen
30-7-2010

Wij hebben hier erg genoten, nette kamers, badkamer iets minder, maar wel schoon, lekker zwembad en ligbedden, mooi overdekt terras, gratis shuttle naar het gezellige centrum, vriendelijk personeel. Nederlandse eigenaar Andre ligt je graag in over de omgeving etc. Ook excursies per tuktuk geregeld door lodge goed bevallen. Als we terug gaan naar Cambodja komen we hier zeker terug!

Gereisd Met partner in april 2009

Erg basic

Zummerlove
19-7-2010

Lotus lodge is ons erg tegengevallen.Hadden er meer van verwacht,onbegrijpelijk hoe deze accomodatie aan zulke hoge cijfers komt,lijkt geen zuivere koffie.... Kamer matig,badkamer vies,klein en niet meer van deze tijd. Ook wij vonden het onbijt erg karig. Positief:shuttle busje naar Siem Reap

Gereisd Met partner in juli 2010

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Lotus Lodge in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Lotus Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.